ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

پشت پرده برکناری درخشان از پرسپولیس

 

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در حالی منکر دادن اولتیماتوم به حمید درخشان شده است که محتوای جلسه شنبه شب در باشگاه پرسپولیس گویای برکناری قریب الوقوع سرمربی پرسپولیس است.
 بحث برکناری حمید درخشان از سرمربیگری پرسپولیس موضوع جدیدی نیست. بعد از انتخاب محمد حسین نژاد فلاح به عنوان قائم مقام باشگاه بود که اخبار زیادی از مذاکره وی با مربیانی همچون افشین قطبی و برانکو ایوانکوویچ در رسانه‌ها منتشر شد؛ مذاکراتی که به تایید این مربیان هم رسید. با این حال نتایج قابل قبول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تسکینی بود بر حواشی مختلف و اخبار مربوط به برکناری حمید درخشان.

البته این فضای امن برای سرمربی پرسپولیس زیاد دوام نداشت چرا که با شکست پرسپولیس برابر النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا و سپس توقف سرخپوشان برابر تیم انتهای جدولی راه آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، مجددا قائم مقام باشگاه را بر آن داشت تا شمشیر تغییرات را از غلاف بیرون بکشد.

جلسه نژاد فلاح با حمید درخشان که روز شنبه برگزار شد، در همین ارتباط بود. هرچند قائم مقام باشگاه پرسپولیس مقابل خبرنگاران انجام تغییرات را تکذیب کرد و از همه خواست که به بازی با النصر فکر کنند اما این جلسه با ماهیت برکناری کادر فنی سرخپوشان تشکیل شده بود که بنا به دلایلی برکناری سرمربی فعلی پرسپولیس منتفی شد.

یک منبع آگاه و نزدیک به باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: قرار بود درخشان در جلسه روز شنبه برکنار شود که این اتفاق با گذاشتن چند شرط و قبول آن از سوی دو طرف رخ نداد.

گفته می‌شود بازی برگشت پرسپولیس با النصر که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود آخرین فرصت درخشان است. در صورتی که سرخپوشان نتوانند در این بازی به برتری برسند، مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ نهایی خواهد شد و این مربی به زودی راهی ایران می‌شود تا روی نیمکت سرخپوشان بنشیند. قرارداد با برانکو یکسال و نیمه خواهد بود و وی سال آینده هم سرمربی پرسپولیس خواهد بود.
[ ]

جریمه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ آسیا

 

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا در تاریخ 31 مارس (دیروز) فهرست آخرین تصمیمات خود در رابطه با مجازات تیم‌های باشگاهی متخلف در لیگ قهرمانان را ارائه داد که خلاصه مرتبط با تیم‌های ایرانی در آن به قرار زیر است:

*تراکتورسازی: پرداخت 13 هزار دلار به سبب تخلف رخ داده در دیدار با الاهلی امارات در تاریخ 4 مارس(14 اسفند).

* نفت تهران: پرداخت پنج هزار دلار آمریکا به سبب تخلف رخ داده در دیدار با الجیش قطر در تاریخ 17 فوریه(28 بهمن).

*پرسپولیس تهران: پرداخت هفت هزار و پانصد دلار به سبب تخلف رخ داده در دیدار با لخویا قطر در تاریخ 24 فوریه(پنجم اسفند).

*فولاد خوزستان: پرداخت هفت هزار و پانصد دلار به سبب تخلف رخ داده در دیدار با السد قطر در تاریخ 25 فوریه(ششم اسفند).

*پرسپولیس تهران: پرداخت 15 هزار دلار به سبب تخلف رخ داده در دیدار با بنیادکار ازبکستان در تاریخ 3 مارس(سیزدهم اسفند).

گفتنی است که جریمه‌های یاد شده باید ظرف 30 روز پرداخت شود. همچنین در صورتی که تخلف رخ داده تکرار شود، جرایم سنگین‌تری در نظر گرفته خواهد شد.
[ پنج شنبه 13 فروردين 1394برچسب:جریمه تیم‌های ایرانی حاضر در لیگ آسیا ,لیگ آسیا, ] [ 1:34 ] [ علیرضا ]
[ ]

دردسر جدید برای کارلوس کی روش

 

تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردوی آماده سازی راهی اتریش شده بود، پس از برگزاری تمرینات مورد نظر کادر فنی و برگزاری دو بازی تدارکاتی با تیم های شیلی و سوئد، شامگاه چهارشنبه وارد تهران شد.

کارلوس کی روش که عنوان شده حضور در این اردو آخرین همراهی وی با تیم ملی ایران است نیز به همراه بازیکنانی که در داخل ایرانی بازی می کنند به تهران برگشت اما در فرودگاه دردسر جدیدی برای او ایجاد شد و گذرنامه وی به خاطر مشکلات مالیاتی ضبط شد.

تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی به تهران بازگشت که از جمع خبرنگارانی که به همراه این تیم راهی اتریش شده بودند میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی در جنوب فرانسه جان خود را از دست دادند. به همین خاطر در فرودگاه امام خمینی و هنگام بازگشت تیم ملی یاد و خاطره این دو خبرنگار گرامی داشته شد.

[ پنج شنبه 13 فروردين 1394برچسب:دردسر جدید,کارلوس کی روش ,گذرنامه,مالیات, ] [ 1:27 ] [ علیرضا ]
[ ]

خلاصه بازی ایران ۲-۰ شیلی

[ جمعه 7 فروردين 1394برچسب:خلاصه بازی ایران ۲-۰ شیلی,ایران,شیلی, ] [ 22:18 ] [ علیرضا ]
[ ]

معرفی سریع‌ترین بازیکن جهان از سوی فیفا

 

کمیته آمار و ارقام فیفا گرت بیل با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت سریع ترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد.

کمیته آمار و ارقام فدراسیون بین المللی فوتبال رده‌بندی جدیدی از سریع ترین بازیکنان جهان ارائه داد. این سازمان نام گرت بیل را در راس فهرست سریع ترین بازیکنان قرار داد. سرعت این بازیکن 40 کیلومتر در ساعت اعلام شد.

رتبه دوم هم در اختیار یورگن آدام بازیکن پاچوکای مکزیک قرار گرفت و آنتونیو والنسیا بازیکن تیم منچستر یونایتد هم در رده سوم قرار گرفت.

بیل که در حال حاضر 26 سال دارد در سال های 2011 و 2013 در زمانی که در تاتنهام بازی می کرد، بهترین بازیکن فوتبال انگلیس انتخاب شد.

مبلغ قرارداد بیل با رئال مادرید در سال 2013 معادل 480 میلیارد تومان است.

[ جمعه 7 فروردين 1394برچسب: سریع‌ترین بازیکن جهان, فیفا,گرت بیل, ] [ 22:0 ] [ علیرضا ]
[ ]

مسی در صدر پر درآمدترین بازیکن سال ۲۰۱۴

 
بر طبق گزارش بیزینس اینسایدر، ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، با درآمد 65 میلیون یورو، پردرآمدترین فوتبالیست سال 2014 شناخته شد.


کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید با 54 میلیون یورو دومین و نیمار با 36.5 میلیون یورو سومین بازیکن پردرآمد فوتبال سال 2014 محسوب شدند.

فهرست 10 بازیکن پردرآمد سال 2014 به شرح زیر است :

1- لیونل مسی از آرژانتین - بارسلونا 65 میلیون یورو

2- کریستیانو رونالدو از پرتغال - رئال مادرید 54 میلیون یورو

3- نیمار از برزیل - بارسلونا 36.5 میلیون یورو

4- تیاگو سیلوا از برزیل - پاری سن ژرمن 27.5 میلیون یورو

5- روبین فان پرسی از هلند - منچستریونایتد25.6 میلیون یورو

6- گرت بیل از ولز - رئال مادرید 23.8 میلیون یورو

7- وین رونی از انگلیس - منچستریونایتد 22.5 میلیون یورو

8- زلاتان ابراهیموویچ از سوئد - پاری سن ژرمن 21.5 میلیون یورو

9- سرخیو آگوئرو از آرژانتین - منچسترسیتی 21.2 میلیون یورو

10- روبرت لواندوفسکی از لهستان - بایرن مونیخ20.2 میلیون یورو

[ جمعه 7 فروردين 1394برچسب: مسی , پر درآمدترین بازیکن سال ۲۰۱۴ ,لیونل مسی,نیمار, ] [ 21:56 ] [ علیرضا ]
[ ]

بدهی مالیاتی کی‌روش چقدر است؟

 

میزان بدهی مالیاتی کارلوس کی‌روش رقمی معادل یک میلیارد تومان بوده که البته پرداخت آن بر عهده فدراسیون فوتبال است.

 میزان رقم بدهی مالیاتی سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران برای خروج از کشور یک میلیارد تومان است که البته این رقم پس از رایزنی‌های فدراسیون فوتبال با اداره مالیات به میزان 500 میلیون تومان برای خروج خروج کی‌روش از ایران و پیوستنش به جمع ملی پوشان در سوئد و اتریش در نظر گرفته شده است.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال با تایید این رقم، به خبرنگار ایسنا، گفت: کی‌روش حدود یک میلیارد تومان بدهی مالیاتی دارد که البته پس از رایزنی‌های انجام شده میان فدراسیون و اداره مالیات رقمی معادل 500 میلیون تومان برای خروج کی‌روش از کشور و پیوستن به ملی پوشان در اتریش و سوئد نیاز است.

 

وی ادامه داد: همچنان در حال تلاش برای مشکل به وجود آمده هستیم و حتی آقای کاشانی تلاش‌هایی را برای خروج کی‌روش داشته که تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

[ دو شنبه 3 فروردين 1394برچسب:بدهی مالیاتی, کی‌روش,ممنوع الخروج, ] [ 1:19 ] [ علیرضا ]
[ ]

النصرعربستان ۳-۰ پرسپولیس

[ چهار شنبه 27 اسفند 1393برچسب:النصرعربستان ۳-۰ پرسپولیس, ] [ 1:9 ] [ علیرضا ]
[ ]

حرکات بسیار جالب

[ جمعه 22 اسفند 1393برچسب:حرکات نمایشی,جالب,انعطاف بدن, ] [ 23:44 ] [ علیرضا ]
[ ]

تازه ترین رده‌بندی فیفا

 

در تازه ترین رده‌بندی فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، ایران با یک پله نزول در جایگاه چهل و دوم برترین تیم‌های جهان قرار گرفت ضمن اینکه همچنان در جایگاه نخست کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد.

ایران که در رده بندی ماه قبل به عنوان تنها تیم آسیایی در جمع ۵۰ تیم برتر جهان قرار گرفته بود در رده بندی امروز با یک پله نزول در جایگاه چهل و دوم قرار گرفت.

ایران با ۶۹۲ امتیاز در صدر آسیا و ۴۲ جهان قرار دارد. ژاپن با ۶۱۷ امتیاز در جایگاه ۵۳ جهان است و کره جنوبی، استرالیا و امارات در رده های سوم تا پنجم آسیا قرار دارند.

رده بندی ۱۰ تیم برتر ماه فوریه به این شرح است:
۱- آلمان ۱۷۷۰ امتیاز
۲- آرژانتین ۱۵۷۷ امتیاز
۳- کلمبیا ۱۴۹۹ امتیاز
۴- بلژیک ۱۴۷۱ امتیاز
۵- هلند ۱۴۱۵ امتیاز
۶- برزیل ۱۳۴۸ امتیاز
۷- پرتغال ۱۱۹۱ امتیاز
۸- فرانسه ۱۱۸۰ امتیاز
۹- اروگوئه۱۱۶۴ امتیاز
۱۰- ایتالیا ۱۱۴۶ امتیاز

[ پنج شنبه 21 اسفند 1393برچسب:فوتبال ایران, پله ,نزول ,جهان , ] [ 22:8 ] [ علیرضا ]
[ ]

برنامه نود دیشب

 

برنامه نود این هفته از ساعت 22:29 دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت 1:28 بامدادسه شنبه به پایان رسید.

سئوال پیامکی این هفته برنامه نود به بهترین بازیکن جوان سال 93 اختصاص یافته بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

1 - سردار آزمون   2 - مرتضی پورعلی گنجی    3 - علیرضا جهانبخش    4 - مهدی شریفی      5 - مهدی طارمی

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

علی خسروری کارشناس داوری این هفته برنامه بود.

صفحه لمسی برنامه یاری نکرد تا قرعه کشی به مشکل بخورد به همین خاطر در ادامه برنامه گزارشی از دیدارهای نمایندگان ایران ( نفت - پرسپولیس - تراکتورسازی - فولاد )در هفته رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پخش و سپس آمار دیدارهای پخش شده به تصویر کشیده شد.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

حاشیه ای از مسابقه تراکتورسازی و العین و رفتار زشت دروزاه بان تیم اماراتی با ضرب و شتم تصویربردار صدا و سیما بود که پخش شد.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

گزارش تقویم نود پخش شد، از جمله بخش های تقویم این هفته دربی 35 با برتری دو بر صفر استقلال برابر پرسپولیس، برتری هامبورگ در زمین بایرن مونیخ با حضور دو بازیکن ایرانی مهدوی کیا و علی کریمی در ترکیب دو تیم، سالروز بازی ایران با مالزی در مقدماتی المپیک آتن، 17 اسفند سالگرد درگذشت امیرمسعود برومند زننده اولین گل ملی ایران، درگذشت حسین عسگری بازیکن فوتبال، بازی دوستانه پرسپولیس با تیم مریخ سودان که همه اعضای آن در تصادف کشته شدند ، 15 اسفند و شکست پرسپولیس در نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا برابر پوهانگ و تولد آندرانیک تیموریان در 15 اسفند 61 بود.

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + گزارش تصویری

آنالیز دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا پخش شد که طی آن عملکرد این تیم ها مقابل حریفان و کسب 8 امتیاز در هفته دوم این رقابت ها مورد بررسی قرار گرفته بود.

گزارش نود درجه با ادبیاتی طنز آمیز به اتفاقات هفته اخیر فوتبال ایران پرداخته بود که تیپ های متعدد گل محمدی و استفاده از حرکات  کشتی در زمین فوتبال از آن جمله بودند.

گزارشی از دیدار تیم های پدیده مشهد - استقلال خوزستان، ملوان - سپاهان، استقلال - نفت مسجد سلیمان و مصاحبه ها و حاشیه های مربوط به آنها پخش شد.

آماری از جدول و برنامه مسابقات لیگ به تصویر کشیده شد.

افشارزاده: تا خودم کرار را نبینم باور نمی کنم به ایران آمده است!

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال روی خط تلفنی برنامه آمد و در خصوص آمدن کرار به ایران گفت: قرار بود کرار امشب به ایران بیاید و اگر نیاید فردا باید در کمیته انضباطی پاسخگو باشد. نکته جالب توجه این بود که طبق اخبار منتشر شده، کرار ساعت ها پیش از این صحبت افشارزاده به ایران آمده بود و افشارزاده در این باره اظهار داشت: تا وی را نبینم باور نمی کنم به ایران آمده باشد!

وی در مورد شوخی با مهدی علیمرادی خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من با این خبرنگاران زندگی کرده ام و گاهی اوقات با آنها شوخی می کنم و این مسئله نیز شوخی بیش نبود. با هم صحبت می کنیم و اگر دیدم زیاد سوال می کنند یک ضربه کوچک بهشان می زنم تا دیگر سوال نپرسند! دقیقا هم توی شکمشان می زنم!

افشارزاده: تا با چشم خود کرار را نبینم باور نمی کنم!/ بنگر: فوتبال خشن را دوست دارم

وی در مورد برکناری افجه ای از سمت خود تصریح کرد: وی اخباری را منتشر کرده که نباید منتشر می شد و از همین رو از سمت خود برکنار شد و مسئله خاص دیگری در میان نبوده است. من گزارشی برای آقای دکتر گودرزی ارسال کردم و از ایشان خواستم برای برکناری عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اقدام کنند.
 
وی ادامه داد: از هیئت مدیره خواسته ام که تا جایی که امکان دارد مصاحبه نکنند تا تیم در آرامش بیشتری کار را ادامه دهد.

افجه ای: هنوز سخنگوی استقلال هستم!
 
افجه ای سخنگوی معزول باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرده و به مسئولان برنامه نود گفت: من کماکان سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هستم و عزل سخنگو نیاز به مصوبه هیئت مدیره  دارد و برکناری از هیئت مدیره امکان ندارد توسط شخص انجام شود و باید توسط مجمع انجام شده و کتبا ابلاغ شود که تاکنون چیزی به من ابلاغ نشده است.

گزارشی از دیدار تیم های ذوب آهن - سایپا به همراه حواشی و مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ها پخش شد.

داوری دیدارهای پخش شده توسط خسروی کارشناس برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی مفصل از دیدار تیم های تراکتورسازی - پرسپولیس، حاشیه ها و مصاحبه های مربیان و بازیکنان و هواداران دو تیم پخش شد.

بنگر: خشونت در فوتبال را دوست دارم/ پس از پرسپولیس پیراهن تیم دیگری را بر تن نمی کنم

افشارزاده: تا با چشم خود کرار را نبینم باور نمی کنم!/ بنگر: فوتبال خشن را دوست دارم

محسن بنگر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس میهمان امشب برنامه نود بود.

بنگر در پاسخ به صحبت فردوسی پور در خصوص پوشش وی در برنامه نود اظهار داشت: از ابتدا طرفدار تیم پرسپولیس بودم.

وی در مورد وضعیت فوتبال در شمال کشور گفت: شمال کشور فوتبالیست های مستعدی دارد ولی متاسفانه آنطور که باید مورد حمایت قرار نمی گیرد.

وی در مورد خشونت در فوتبال گفت: خشونت در فوتبال را دوست دارم و علاقه دارم فوتبال خشن بازی کنم.

بنگر ادامه داد: زیاد در رده های پایه بازی نکرده ام چرا که پیش از فوتبال والیبال بازی می کردم و تا منتخب مدارس کشور نیز در رشته والیبال پیش رفتم.

افشارزاده: تا با چشم خود کرار را نبینم باور نمی کنم!/ بنگر: فوتبال خشن را دوست دارم

بنگر درباره دلایل نتایج بد پرسپولیس در لیگ گفت: ما در لیگ بدشانس بودیم و مورد بی‌مهری قرار گرفتیم. پنالتی‌هایی را برای ما نگرفتند و محرومیت طولانی مدت برخی بازیکنان‌مان در نتایج ما تاثیرگذار بود.

وی در مورد وضعیت مالی پرسپولیس گفت: در حال حاضر وضعیت بهتر است، به تازگی پولی نگرفته ایم ولی حامی مالی جدید داریم و وضعیت بهتر تز گذشته است. وی در مورد چسب زدن روی آرم آل اشپورت گفت: با توجه به اینکه حامی مالی تغییر کرده است، روی آرم ال اشپورت چسب می زنیم. وی در پاسخ به سئوال فردوسی پور مبنی بر اینکه چرا لباس حامی جدید را نمی پوشید گفت: حامی جدید می گوید لباس داده ایم ولی ما لباس این اسپانسر را نداریم و گویا می گویند لباس ها مفقود شده است و در هر حال مجبوریم هما لباس های ال اشپورت را پوشیده و روی آرم آن چسب بزنیم که البته این مسئله برای تیمی مانند پرسپولیس خوب نیست.

فوتبالیست ها مظلوم ترین قشر جامعه هستند!

بازیکن پرسپولیس در بخشی از صحبت های خود اظهار داشت : فوتبالیست ها مظلوم ترین قشر جامعه هستند! وقتی با آنها قراردادهایی با مبالغ بالا بسته می شود ولی پرداخت نمی شود ، نمیتوانند به جایی شکایت کنند.

فردوسی پور در واکنش به گفته بنگر گفت: البته این خیلی بد است که مبلغ قرارداد به بازیکن پرداخت نمی شود ولی اینکه فوتبالیست ها مظلوم ترین قشر جامعه هستند را نمی شود پذیرفت.

بنگردر مورد سئوال مسابقه پیامکی این هفته گفت: با وجود اینکه هر 5 بازیکن خیلی خوب هستند. با این وجود من معتقدم تنها کسی که از لیگ ایران می تواند در اروپا بازی کند طارمی است.

بنگر در پایان گفت: یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر سال بعد بدنم کشش داشت برای این تیم بازی می کنم و با لباس پرافتخار پرسپولیس از فوتبال خداحافظی می کنم و بعد از این تیم پیراهن تیم دیگری را به تن نخواهم کرد.

کریمی: فرکی دو سال دیگر درس می خواند بازنشسته می شد!

فیروز کریمی در گزارش نود تا نود در بخشی از صحبت های خود با خنده در خصوص حسین فرکی گفت: آقای فرکی 4 سال از من بزرگتر است ولی با هم همکلاس بودیم. فرکی 38 سال داشت که کلاس دهم بود و هر چهار سال، یک سال تحصیلی را طی می کرد و طوری شده بود که اگر دو سال دیگر می ماند به وی خانه داده و بازنشسه می شد! حسین فرکی نیز در این باره اظهار داشت: این صحبت های کریمی را روی حساب شوخی ها و طنزهای وی بگذارید. من و کریمی هم سن و هم محلی و هم بازی بودیم.

گزارشی از عملکرد بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ های خارجی پخش شد و عملکرد آنها در دیدارهای هفته اخیر مورد بررسی قرار گرفت.

گزارشی از دیدار تیم های نفت تهران - گسترش فولاد به همراه حواشی و مصاحبه های مربوط به آنها پخش شد.

گزارشی از علاقه مندی به فوتبال و وضعیت فوتبال در کشور افغانستان پخش شد.

گزارشی از دیدار تیم های صبا - راه آهن و فولاد - پیکان به همراه مصاحبه ها و حواشی این دیدارها پخش شد.

 هفت میلیارد تومان طلب داوران را نداده اند !/ آقای بنگر ما خیلی از شما مظلوم تریم!

در برنامه نود دیشب چه گذشت؟
 
علی خسروی در صحبت های پایانی خود گفت: مهم ترین مسئله داوری الان مشکل مالی آن هاست. داوران لیگ های مختلف فوتبال و فوتسال 7 میلیارد تومان طلب دارند و این خیلی بد است.

وی ادامه داد: هرکدام از داوران احتمالا میلیون ها تومان طلبکار هستند و خودشان کرایه داده اند و رفته اند بازی را برگزار و در وافع آنها به فدراسیون فوتبال وام داده اند.

یک داور فوتبال اگر در یک بازی اشتباه کند هزار مشکل برای او به وجود می آید و حالا خود مسئولان هم می آیند می گویند سه بازی داوری مشکل داشته و خودشان علیه داور خودشان جبهه گیری می کنند.

داوران پیغام داده اند که آقای بنگر ما از شما خیلی مظلوم تریم و اگر شما 50 میلیون وام برای 3، 4 ماه می گیرید داوران با 50 میلیون 3 سال می توانند زندگی کنند!

سردار بهترین بازیکن جوان سال شد

آمار مسابقه پیامکی در پایان برنامه:

افشارزاده: تا با چشم خود کرار را نبینم باور نمی کنم!/ بنگر: فوتبال خشن را دوست دارم


برنامه این هفته نود ساعت 1:28 بامدادسه شنبه به پایان رسید.

[ سه شنبه 19 اسفند 1393برچسب:نود,برنامه نود, دیشب ,سوال پیامکی, ] [ 14:7 ] [ علیرضا ]
[ ]

خلاصه بازی بنیادکار ۰-۱ پرسپولیس

[ چهار شنبه 13 اسفند 1393برچسب: بنیادکار ۰-۱ پرسپولیس,خلاصه بازی بنیادکار ۰-۱ پرسپولیس, ] [ 1:5 ] [ علیرضا ]
[ ]

خطر کسر ٦ امتیاز برای استقلال

 

باشگاه استقلال با شکایت رودریگو توزی به پرداخت ٣٧٠ هزار دلار محکوم شد.
 پس از شکایت تعدادی از بازیکنان خارجی استقلال این باشگاه با نفراتی مثل ساموئل و لیام ردی به توافق رسید و مطالبات آنها را به صورت اقساطی پرداخت کرد، اما طلب رودریگو توزی برای این باشگاه دردسرساز شده است.

مسئولان باشگاه استقلال همین چند روز پیش محکوم به پرداخت مبلغ ٣٧٠ هزار دلار به این بازیکن شدند و باید در این راستا این مبلغ را به این بازیکن پرداخت کنند.

این در حالی است که اگر این مبلغ پرداخت نشود، استقلال با خطر کسر شش امتیاز مواجه خواهد شد.

علی نظری جویباری‏، معاون ورزشی باشگاه استقلال این خبر را تایید کرد.
[ یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:خطر ,کسر ٦ امتیاز برای استقلال ,استقلال, ] [ 19:7 ] [ علیرضا ]
[ ]

جدیدترین عکس دختر علی کریمی

 

علی کریمی عکسی از دختر خود منتشر کرده است.

 علی کریمی که نام هیما را برای دختر خود انتخاب کرده، امروز عکسی از او در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده و زیر آن نوشته: هيما شكمو.

جدیدترین عکس دختر علی کریمی

[ یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:دختر علی کریمی ,علی کریمی , ] [ 18:48 ] [ علیرضا ]
[ ]

خلاصه بازی پرسپولیس ۳-۰ لخویا

[ پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب: پرسپولیس ۳-۰ لخویا,خلاصه بازی, ] [ 1:46 ] [ علیرضا ]
[ ]

حرکت ارزشمند هواداران پرسپولیس

 

هواداران پرسپولیس در دیدار برابر لخویا پرچم‌هایی منقش به نام پیامبر اسلام (ص) را در ورزشگاه آزادی به اهتزاز درآوردند.
[ پنج شنبه 7 اسفند 1393برچسب: هواداران پرسپولیس ,لخویا, ] [ 1:34 ] [ علیرضا ]
[ ]

موافقت فیفا بابرگزاری جام‎جهانی در زمستان

 

کارگروه برگزاری بیست و دومین دوره جام جهانی فوتبال، از احتمال قوی برگزاری این رقابت‌ها در فصل زمستان خبر داد.
کارگروهی در فیفا که مسئول رسیدگی به موضوع زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر است، از آمادگی فیفا برای برگزاری این تورنمنت در فصل زمستان خبر داد.

موضوع برگزاری جام جهانی 2022 در قطر یکی از بزرگترین دغدغه‌های فیفا و اهالی دنیای فوتبال بوده چرا که برگزاری این رقابت‌ها در موعد همیشگی خود، یعنی در فصل تابستان با توجه به گرمای شدید هوا در قطر باعث ایجاد نگرانی‌هایی از بابت سلامت بازیکنان شده است. همین مسئله سبب شده از زمان ارائه امتیاز میزبانی این رقابت‌ها به قطر بحث برگزاری این تورنمنت در فصل زمستان شکل بگیرد، پیشنهادی که باشگاه‌های اروپایی به خاطر تداخل جام جهانی با برنامه‌ بازی‌هایشان با آن مخالفت کرده‌اند.

با این حال قرار است این طرح در اجلاس بعدی فیفا در ماه دسامبر مورد بررسی نهایی قرار بگیرد و با توجه به ابراز نگرانی فیفا در خصوص گرمای بیش از حد هوا در قطر در ماه‌های ژوئن و جولای، احتمال صدور حکم نهایی برای برگزاری جام جهانی 2022 در زمستان وجود دارد. فیفا اعلام کرده که همه کنفدراسیون‌های عضو این سازمان موافقت خود را با تغییر زمان برگزاری جام جهانی اعلام کرده‌اند.

در بیانیه فیفا در خصوص زمان برگزاری جام جهانی 2022 آمده است: در پی پروسه‌ای شش ماهه برای بررسی موضوع زمان برگزاری جام جهانی 2022 قطر، فیفا سومین و آخرین جلسه خود را امروز (سه‌شنبه) در قطر برگزار کرد و به این نتیجه رسید که انتهای ماه نوامبر تا انتهای ماه دسامبر بهترین زمان برای برگزاری این رقابت‌هاست. تاریخ پیشنهادی برگزاری رقابت‌ها از حمایت هر شش کنفدراسیون زیرمجموعه فیفا برخوردار است اما رای نهایی در خصوص این طرح در جلسه بعدی کمیته اجرایی فیفا که 19 مارس سال 2015 (28 اسفند) برگزار می‌شود مشخص می‌شود. تنها موضوع باقیمانده پنجره نقل و انتقالات سال 2022 است.

در همین حال شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در خصوص طرح تغییر زمان برگزاری جام جهانی 2022 گفت: ما بسیار خوشحالیم که پس از ملاحظه بسیاری از نظرات و بحث‌های موشکافانه با اعضا، طرحی را که باور داریم بهترین راه حل برای برگزاری رقابت‌ها بود مشخص شده است. انتخاب زمان مناسب یک اقدام چالش برانگیز بود و من بابت آن می‌خواهم از همه اعضای جامعه فوتبال تشکر کنم.
[ سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب: جام‎جهانی در زمستان ,فیفا ,جام‎جهانی 2022قطر, ] [ 22:13 ] [ علیرضا ]
[ ]

پرسپوليس گام اول را محكم برداشت

بدرقه لادروپ و لخويا با 3 گل

 

پرسپوليس با برتري سه بر صفر مقابل لخويا رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا را با پيروزي آغاز كرد تا هم از بحران خارج شود و هم خط و نشاني براي حريفان آسيايي و داخلي خود كشيده باشد.



عصر امروز دو تيم در اولين بازي خود از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند كه شاگردان حميد درخشان در نمايشي كاملاً متفاوت با آنچه در ليگ‌برتر داشتند موفق شدند با گل‌هاي بنگر، نوروزي و نوري سه بر صفر حريف قطري را شكست دهند و لادروپ و شاگردانش را تا قطر بدرقه كنند.  نيمه اول پرسپوليس بسيار منظم و كم‌اشتباه ظاهر شد، شاگردان درخشان با دوندگي‌هاي گابريل و حفظ توپ‌هاي محمد نوري ميانه ميدان را در اختيار گرفته بودند.

نفوذهاي حاتمي و همكاري او با نوروزي هم مزيد بر علت شده بود كه پرسپوليس خطراتي را روي دروازه لخويا ايجاد كند، اما خطرناك‌ترين موقعيت پرسپوليس را گابريل از دست داد. يك و دوي زيباي او با محمد نوري، هافبك دونده برزيلي سرخ‌ها را در موقعيتي عالي قرار داد اما30 هزار هوادار حاضر در ورزشگاه كه براي گل نيم‌خيز شده بودند، شاهد ضربه او بودند كه  با اختلاف ناچيزي از كنار دروازه به بيرون رفت تا فرياد حسرت درخشان در كنار زمين به آسمان بلند شود. البته در اين بين لخويا نيز دست و پا بسته نبود و بارها با نفوذ‌هاي سباستين سوريا و ولاديمير ويس بارها توپ را روي دروازه پرسپوليس ارسال كرد، اما هوشياري مدافعان نماينده كشورمان هر بار قطري‌هاي چندمليتي را ناكام گذاشت تا دو تيم نيمه اول را با تساوي بدون گل به پايان برسانند.

با آغاز نيمه دوم پرسپوليس خطرناك‌تر از آنچه در نيمه اول بود ظاهر شد، 15 دقيقه از اين نيمه گذشته بود كه سانتر گابريل روي ضربه خطا با ضربه سر تماشايي بنگر به گل اول بازي تبديل شد اما اين پايان كار نبود. تيم حميد درخشان تيمي كاملاً هجومي و با برنامه نشان مي‌داد.  دقيقه 66 باز هم سانتر گابريل كه ديشب بي‌ترديد بهترين بازيكن پرسپوليس بود، با پاس منحصر به فرد و استثنايي طارمي همراه شد تا ضربه هادي نوروزي به گل دوم سرخ‌ها تبديل شود.

بازي خوب پرسپوليس ادامه داشت و لخويا فقط بي‌هدف به دنبال توپ مي‌دويد. دقيقه 82 حركت انفرادي محمد نوري با خطاي مدافع تيم قطري روبه‌رو شد تا داور نقطه پنالتي را نشان دهد و كاپيتان پرسپوليس آن را به گل سوم تيمش تبديل كند.  به اين ترتيب پرسپوليس گام اول را محكم برداشت تا به روزهاي پيش‌رو با اميد بيشتري نگاه كند، ضمن اينكه درخشان حالا با خيالي آسوده‌تر به مسائل فني تيمش فكر مي‌كند.

[ سه شنبه 5 اسفند 1393برچسب:پرسپوليس ,لخویا,پرسپوليس 3-لخویا, ] [ 22:0 ] [ علیرضا ]
[ ]

عجب تعادلی

عجب تعادلی

[ دو شنبه 27 بهمن 1393برچسب:موتور سوار,عجب تعادلی, ] [ 22:59 ] [ علیرضا ]
[ ]

اولین بُرد نیم فصل پرسپولیس

نوار باخت‌های پرسپولیس در شهر رویایی پدیده قطع شد

 

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل پدیده نوار باخت‌های متوالی‌اش را قطع کرد و اولین امتیازهای نیم فصل دوم را کسب کرد.

در ادامه هفته بیستم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف تیم پدیده رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید تا نوار باخت‌های متوالی سرخپوشان تهرانی در مشهد و مقابل تیم پدیده قطع شود.

پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و حملات زیادی در 10 دقیقه اول مسابقه روی دروازه پدیده ترتیب داد.



گل: در دقیقه 75 ارسال هادی نوروزی درون محوطه جریمه روی سر امید عالیشاه فرود آمد و او هم با یک ضربه سر دقیق گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

بعد از گل پرسپولیس بازهم چند حمله انجام داد.

در دقیقه 88 ضربه سر بازیکن پدیده به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد و بهترین فرصت گلزنی پدیده از دست رفت.

بعد از گل

علیرضا فغانی داور مسابقه به محسن بنگر، سوشا مکانی و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس پیش از این مسابقه 4 شکست در لیگ برتر و یک باخت در جام حذفی داشت و این برد بعد از 5 باخت متوالی سرخپوشان بود و اولین 3 امتیاز این تیم در نیم فصل دوم مقابل پدیده( شهری رویایی) به دست آمد. پرسپولیس با این برد 25 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده نهم رسید.

پدیده هم با 24 امتیاز به رده دهم سقوط کرد.

 


[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:پرسپولیس,اولین بُرد نیم فصل پرسپولیس, ] [ 20:56 ] [ علیرضا ]
[ ]

ایران قهرمان جام تختی شد

اعلام نفرات و تیم‌های برتر

 

رده‌بندی تیمی و انفرادی رقابت‌های سی و پنجمین دوره کشتی جام جهان پهلوان تختی و بخش پهلوانی مشخص و ایران قهرمان این مسابقات شد.


کشتی آزاد:

57 کیلوگرم: 1- یونس سرمستی (ایران) 2- مصطفی دامادی (ایران) 3- تومار ساندیپ (هند) و رضا اطری (ایران) 5- اوتاری گوگوا (گرجستان) و فرهاد جلائی (ایران)

61 کیلوگرم: 1- بهنام احسان‌پور (ایران) 2- آرش دنگسرکی (ایران) 3- بکا لومیتادزه (گرجستان) و ایمان صادقی (ایران) – هارپول (هند) و گالیب علی اف (آذربایجان)

65 کیلوگرم: 1- سید احمد محمدی (ایران) 2- علی‌اصغر جبلی (ایران) 3- محمد‌مهدی یگانه‌جعفری (ایران) و سعید صالحی (ایران) 5- جون کوم سو (کره شمالی) و ناریک سیرونیان (ارمنستان)

70 کیلوگرم: 1- حسن یزدانی (ایران) 2- ایمان رحمانی‌زاده (ایران) 3- عباس یزدانی (ایران) و مسعود کمروند (ایران) 5- اشکان پوقوسیان (ارمنستان) و سعید داداش‌پور (ایران) با توجه به اینکه حریف گرجستانی در دیدار مقابل یزدانی حاضر نشد.

74 کیلوگرم: 1- پیمان یاراحمدی (ایران) 2- جامبر کویلاشویلی (گرجستان) 3- بهمن تیموری (ایران) و محمد مکتب دار (ایران) 5- زوراب اربوتسوناشویلی (گرجستان) و مرتضی رضایی‌قلعه (ایران)

84 کیلوگرم: 1- میثم مصطفی جوکار (ایران) 2- علیرضا کریمی (ایران) 3- احسان امینی (ایران) و داویت مارساگیشویلی (گرجستان) 5- عزت اله اکبری و ابراهیم یوسف اف (آذربایجان)

97 کیلوگرم: 1- الیزبار اودیکادزه (گرجستان) 2- حسن رحیمی (ایران) 3- والری آندریتسف (اوکراین) و سید محسن ابراهیمی (ایران) 5- امین الحمید (مصر) و اباذر اسلامی (ایران)

125 کیلوگرم: 1- پرویز هادی (ایران) 2- جعفر شمس‌ناتری (ایران) 3- امین طاهری (ایران) و یداله محبی (ایران) 5- دیمیتار کومچف (بلغارستان) و هیتندر (هندوستان)

رده بندی تیمی: 1- ایران 79 امتیاز 2- گرجستان 47 امتیاز 3- هندوستان 21 امتیاز 4- اوکراین 17 امتیاز 5- آذربایجان 14 امتیاز 6- ارمنستان 13 امتیاز

کشتی فرنگی:

59 کیلوگرم: 1- طالح ممدوف (آذربایجان) 2- اورخان احمداف (آذربایجان) 3- محمد نوربخش و شیرزاد بهشتی‌طلا (ایران) 5- مراد بازاروف (آذربایجان) و وانگ لو مین (چین)

66 کیلوگرم: 1- دنیس دمیانکوف (اوکراین) 2- محمدعلی گرائی (ایران) 3- مراد ابولادزه (گرجستان) و مجید یعقوبی (ایران) 5- روسلان اسرافیلوف (اوکراین) و جین چول یانگ (کره شمالی)

71 کیلوگرم: رامین طاهری (ایران) 2- برومند اصلان (ایران) 3- عظیم گرمسیری (ایران) و جین چنگ ژانگ (چین) 5- کیم جونگ هیون (کره شمالی) و عباس محب تاش (ایران)

75 کیلوگرم: 1- دیمیتری پیشکو (اوکراین) 2- محمد عبدالسلام (مصر) 3- بهروز هدایت (ایران) و محمد کریمی (ایران) 5- وحید بابایی‌جعفری (ایران) و سعید غلامی (ایران)

80 کیلوگرم: 1- لاشا گوبادزه (گرجستان) 2- علی زینتی‌رفاه (ایران) 3- علی شریفی (ایران) و میلاد خسروی (ایران) 5- زورات تستسادزه (گرجستان) وی وی چن (چین)

85 کیلوگرم: 1- ژان بلنیوک (اوکراین) 2- داود عابدین‌زاده (ایران) 3- رابرت کوبیاشویلی (گرجستان) و علی قیطاسی (ایران) 5- احمد عثمان (مصر) و ابوالفضل فلاح‌دوست (ایران)

98 کیلوگرم: 1- سید مصطفی صالحی‌زاده (ایران) 2- دیمیتری تیموچنکو (اوکراین) 3- ژیائو دی (چین) و ایراکلی کاجایا (گرجستان) 5- محمد کاظمی (ایران) و مهدی کشاورز (ایران)

130 کیلوگرم: 1- بشیر باباجان‌زاده (ایران) 2- امیر قاسمی منجزی (ایران) 3- آرمان نظری (ایران) و کوانگ مینگ (چین) 5- میکولا کوچمی (اوکراین) و ساندرو دیکلامینجیا (گرجستان)

رده بندی تیمی: 1- ایران 73 امتیاز 2- اوکراین 50 امتیاز 3- چین 45 امتیاز 4- گرجستان 41 امتیاز 5- مصر 20 امتیاز 6- آذربایجان 14 امتیاز


کشتی پهلوانی:

1- جابر صادق‌زاده (ایران) 2- امیر محمدی (ایران) 3- احمد میرزاپور (ایران) 4- گئورگی مشویدیشویلی (گرجستان).

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:ایران قهرمان جام تختی شد , ] [ 20:42 ] [ علیرضا ]
[ ]

افتخاری دیگر برای علی دایی

 

برترین گلزن تاریخ ملی فوتبال جهان برای حضور در جام اسطوره‌ها وارد مسکو شد.

علی دایی که به دعوت مسئولان برگزاری جام اسطوره‌ها روانه مسکو شده بود، صبح امروز با استقبال گرم میزبان به فرودگاه مسکو رسید و با تشریفات خاص و اسکورت ویژه به محل اقامت خود رفت.

میزبانان در حالی به استقبال دایی آمده بودند که تصاویری از او و لباس تیم ملی ایران و باشگاه بایرن‌مونیخ نیز در فرودگاه نصب شده بود.

بر روی عکس‌ها جملات زیبایی نوشته شده بود که از جمله می‌توان به یکی از نوشته‌ها به زبان فارسی اشاره کرد که بر روی آن نوشته شده بود «پرنده گل زن دنیا تمامی ندارد».

گفتنی است علی دایی برای شرکت در جام اسطوره‌ها راهی مسکوی روسیه شده است

[ جمعه 24 بهمن 1393برچسب:علی دایی, افتخاری دیگر برای علی دایی , ] [ 19:50 ] [ علیرضا ]
[ ]

نتایج قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸

 

قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا انجام شد و ۱۲ تیم حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.
 قرعه‌کشی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه امروز (سه‌شنبه) در مراسمی در کوالالامپور مالزی، مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برگزار شد که بر این اساس 12 تیمی که در آخرین رده‌بندی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) صاحب پایین‌ترین رتبه در بین 46 تیم آسیایی بودند رقبای خود را در این دور شناختند.
 
بر اساس قرعه‌کشی صورت‌گرفته 12 تیم مورد نظر در مرحله مقدماتی به شرح زیر به مصاف هم می‌روند:

هند- نپال
یمن- پاکستان
تیمور شرقی- مغولستان
کامبوج- ماکائو
چین تایپه- برونئی دارالسلام
سریلانکا- بوتان

دور مقدماتی در دو بازی رفت و برگشت و در تاریخ‌های 12 و 17 مارس 2015 (21 و 26 اسفند 93) برگزار می‌شود و 6 تیم صعود کننده از دور مقدماتی به جمع 34 تیم برتر دیگر ملحق خواهند شد.

این 40 تیم در دور اول از مرحله انتخابی در قالب هشت گروه پنج تیمی به مصاف هم خواهند رفت. مسابقات این مرحله هم بین تاریخ‌های 11 ژوئن 2015  تا 29 مارس 2016 برگزار خواهد شد.

تیم اول هر گروه و چهار تیم برتر دوم که در مجموع 12 تیم می‌شوند جواز حضور در مرحله پایانی دور انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و البته مرحله پایانی جام ملت‌های 2015 آسیا را پیدا خواهند کرد.

24 تیم باقیمانده هم در رقابتی مجزا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف 12 تیم صعود کننده دیگر (12 تیم یا 11 تیم به علاوه تیم میزبان) به مرحله پایانی جام ملت‌های 2019 آسیا مشخص شود.

قرعه‌کشی مرحله اول انتخابی جام جهانی 2018 فردا (چهارشنبه) برگزار می‌شود و تیم ملی ایران رقبایش را خواهد شناخت.
[ سه شنبه 21 بهمن 1393برچسب: جام جهانی ۲۰۱۸ ,نتایج ,قرعه‌کشی مقدماتی, ] [ 16:49 ] [ علیرضا ]
[ ]

خلاصه بازی استرالیا ۲-۱ کره جنوبی

خلاصه بازی استرالیا ۲-۱ کره جنوبی

[ شنبه 11 بهمن 1393برچسب: بازی استرالیا ۲-۱ کره جنوبی, ] [ 19:27 ] [ علیرضا ]
[ ]

نخستین قهرمانی کانگوروها در آسیا

 

تیم ملی فوتبال استرالیا با برتری 2 بر یک برابر کره‌جنوبی، برای نخستین بار، جام قهرمانی ملت‌های آسیا را از آن خود کرد.

پرونده شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا با قهرمانی استرالیا، میزبان این رقابت‌ها پایان یافت. طلایی‌پوشان در دیداری تماشایی و پربرخورد، با نتیجه 2 بر یک کره‌جنوبی را شکست دادند و با کسب نخستین قهرمانی‌شان در آسیا، جام قهرمانی را در خانه نگه‌داشتند.

لونگو (44) و ترویسی (115) برای استرالیا و هئونگ مینگ (91) برای کره‌جنوبی گل‌زنی کردند.

با قهرمانی استرالیا، پس از 23 سال بار دیگر میزبان جام ملت‌ها جام قهرمانی را کسب کرد. آخرین بار ژاپن در سال 1992 موفق به حفظ جام در خانه شده بود.

در 10 دقیقه ابتدایی بازی این کره‌ای‌ها بودند که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ادامه استرالیایی‌ها توانستند نبض بازی را در دست بگیرند و بالاخره در دقیقه 44، لونگو، میزبان را با یک گل پیش انداخت.

نیمه دوم را نیز باز هم کره‌جنوبی بهتر آغاز کرد اما در ادامه استرالیا با تکیه بر دفاع و ضدحمله چندین بار تا آستانه یه ثمر رساندن گل دوم پیش رفت. بازی در نیمه دوم پربرخوردتر شد به گونه‌ای که علی‌رضا فغانی، داور ایرانی دیدار ناچار شد بارها از کارت زرد خود استفاده کند.

سرمربی استرالیا در نیمه دوم بازی با چالش بدی روبرو شد. پوستج‌اوغلو مجبور شد تا قبل از دقیقه 70 هر سه تعویضش را انجام دهد. دو تعویض این تیم به دلیل مصدومیت بازیکنان اصلی، اجباری بود.

سرانجام در آخرین دقیقه بازی، این هئونگ مینگ بود که توانست دروازه میزبان را باز کند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

نخستین وقت اضافه 15 دقیقه‌ای بازی با برتری استرالیا پایان یافت. ترویسی، بازیکنی که در نیمه دوم به بازی آمده بود، در دقیقه 115 گل دوم تیمش را زد تا فریاد شادی تماشاگران استرالیایی فضای ورزشگاه را پر کند.

به این ترتیب، استرالیا به نخستین قهرمانی‌اش در جام ملت‌های آسیا دست پیدا کرد و حسرت کره‌ای‌ها برای قهرمانی در آسیا 59 ساله شد.

[ شنبه 11 بهمن 1393برچسب: قهرمانی کانگوروها در آسیا ,استرالیا, ] [ 19:24 ] [ علیرضا ]
[ ]

کلیپ طرفداران تیم های جام ملت های آسیا

 

 

 

[ جمعه 3 بهمن 1393برچسب:کلیپ ,کلیپ طرفداران تیم های جام ملت های آسیا , ] [ 23:13 ] [ علیرضا ]
[ ]

واقعا چه دروازه بانی

واقعا چه دروازه بانی

[ جمعه 3 بهمن 1393برچسب: دروازه بان,حرکات دروازبان, ] [ 23:6 ] [ علیرضا ]
[ ]

ایران ٣(۶-۷)٣ عراق

ایران ٣(۶-۷)٣ عراق

[ جمعه 3 بهمن 1393برچسب:ایران ٣(۶-۷)٣ عراق ,بازی ایران و عراق, ] [ 22:59 ] [ علیرضا ]
[ ]

کی روش هدیه AFC را پس داد!

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هدیه ای که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به وی اهدا شده بود را به داور مسابقه تقدیم کرد.

مهر: در پایان دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق از سوی مسئولان کنفدراسون فوتبال آسیا به خاطر 67 دقیقه در جریان بودن فعال بازی هدیه ای به کی روش اهدا شد که وی حاضر به پذیرش این هدیه نشد و گفت که این هدیه را به داور استرالیایی بدهند.

[ جمعه 3 بهمن 1393برچسب:کی روش ,هدیه AFC , هدیه کی روش , ] [ 22:53 ] [ علیرضا ]
[ ]

بازی ایران ۱-۰ امارات

خلاصه بازی ایران ۱-۰ امارات

[ دو شنبه 29 دی 1393برچسب: بازی ایران ۱-۰ امارات ,استرالیا2015, ] [ 22:42 ] [ علیرضا ]
[ ]

قدرت بدنی بالای یک معلول

قدرت بدنی بالای یک معلول

[ جمعه 26 دی 1393برچسب:معلول ,قدرت بدنی معلول ,قدرت بدنی بالای یک معلول, ] [ 10:4 ] [ علیرضا ]
[ ]

خلاصه بازی ایران ۱-۰ قطر

خلاصه بازی ایران ۱-۰ قطر

[ جمعه 26 دی 1393برچسب:ایران ۱-۰ قطر,خلاصه بازی ایران ۱-۰ قطر, ] [ 10:1 ] [ علیرضا ]
[ ]

ایران۲-۰بحرین

ایران۲-۰بحرین

[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب: بازی ایران۲-۰بحرین , ] [ 22:8 ] [ علیرضا ]
[ ]

قطر ۴-۱ امارات

قطر ۴-۱ امارات

[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:قطر ۴-۱ امارات , ] [ 22:6 ] [ علیرضا ]
[ ]

حضور پرقدرت ایران در گام نخست جام ملت ها

ایران 2 - بحرین 0

 

شاگردان کی‌روش در این دیدار با ترکیب اولیه زیر به میدان رفتند: علیرضا حقیقی، احسان حاج‌صفی، مهرداد پولادی، مرتضی پورعلی گنجی، سیدجلال حسینی، جواد نکونام، مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان، وریا غفوری، اشکان دژاگه و رضا قوچان‌نژاد.

 دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین امروز (یکشنبه) در شرایطی آغاز شد که هوای شهر ملبورن پس از دو روز سرما و بارندگی آفتابی شد. دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین ساعت 12:30 به وقت تهران در ورزشگاه امی پارک ملبورن با قضاوت بنجامین ویلیامز استرالیایی آغاز شد و در پایان با گلزنی احسان حاج صفی و مسعود شجاعی، تیم ملی کشورمان گام نخست جام ملت ها را پرقدرت برداشت.

 












[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:ایران- بحرین,نتیجه فوتبال ایران بحرین, ] [ 21:25 ] [ علیرضا ]
[ ]

کفاشیان به تهران بازمی‌گردد

 

رییس فدراسیون فوتبال به دلیل داشتن مشغله کاری در تهران به ایران بازمی‌گردد.
 علی کفاشیان پس از پیروزی 2 بر صفر تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و خوشحالم که جام را با پیروزی شروع کردیم. این برد برای ما خوب است اما در ادامه کار در جام ملت‌های آسیا شرایط سختی را داریم اما توانستیم با اختلاف دو گل بحرین را شکست دهیم.

وی ادامه داد: فکر نمی‌کردم که این همه تماشاگر به ورزشگاه بیاید اما امیدوارم برای بازی‌های بعدی نیز از حضور آن‌ها بهره‌مند شویم و به این میزان تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشند.
[ یک شنبه 21 دی 1393برچسب:کفاشیان,فدراسیون فوتبال, ] [ 20:55 ] [ علیرضا ]
[ ]

به جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ خوش آمدید

به جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ خوش آمدید

[ شنبه 19 دی 1393برچسب:جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ , ] [ 23:58 ] [ علیرضا ]
[ ]

برنامه نود

 

برنامه نود

[ دو شنبه 15 دی 1393برچسب:برنامه نود, نودتایی ها, ] [ 1:21 ] [ علیرضا ]
[ ]

اتفاق جالب در والیبال زنان

اتفاق جالب در والیبال زنان

[ دو شنبه 15 دی 1393برچسب:اتفاق جالب در والیبال زنان ,والیبال زنان ,والیبال , ] [ 1:17 ] [ علیرضا ]
[ ]

دوچرخه سواری باورنکردنی در کوهستان

دوچرخه سواری باورنکردنی در کوهستان

[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد