ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

داور دیدار ایران و بوسنی مشخص شد

 

ولاسکو کاربایو قضاوت دیدار ایران و بوسنی هرزگوین را بر عهده خواهد داشت.
 

ایران و بوسنی چهارشنبه شب در دیداری حساس در گروه F جام جهانی به مصاف هم می‌روند.

ولاسکو کاربایو که دیدار انگلیس و اروگوئه را پیش از این قضاوت کرده بود به عنوان داور دیدار ایران و بوسنی انتخاب شد.

[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:داور دیدار ایران و بوسنی مشخص شد , ] [ 1:19 ] [ علیرضا ]
[ ]

شنای کودکان در حوضچه های شهری

شنای کودکان در حوضچه های شهری  

  خبرگزاری فارس:

شنای کودکان در حوضچه های شهری

شنای کودکان در حوضچه های شهری

شنای کودکان در حوضچه های شهری

شنای کودکان در حوضچه های شهری

شنای کودکان در حوضچه های شهری

شنای کودکان در حوضچه های شهری

شنای کودکان در حوضچه های شهری

[ سه شنبه 3 تير 1393برچسب:شنای کودکان در حوضچه های شهری , ] [ 1:9 ] [ علیرضا ]
[ ]

افتضاح در ورزشگاه داس دوناس

 

 

با ترکیدن چند لوله آب در ورزشگاه داس دوناس برزیل، حال و هوای این ورزشگاه قبل از بازی ایتالیا با اروگوئه عوض شده و این اتفاق، بازتاب منفی نسبت به نحوه میزبانی برزیل در جام جهانی داشته است.
 

 

خبرگزاری مهر: با ترکیدن چند لوله آب در ورزشگاه داس دوناس برزیل، حال و هوای این ورزشگاه قبل از بازی ایتالیا با اروگوئه عوض شده و این اتفاق، بازتاب منفی نسبت به نحوه میزبانی برزیل در جام جهانی داشته است.

روز گذشته در شهر ماتال برزیل و در  ورزشگاه "آرنا داس دوناس" اتفاق عجیبی افتاد. این ورزشگاه میزبان چند مسابقه جام جهانی بوده و همچنین قرار است دیدار تیم‌های ملی ایتالیا و اروگوئه هم در آن برگزار شود. با این حال روز گذشته به یکباره لوله‌های آب این ورزشگاه دچار مشکل شده و پس از شکسته شدن لوله‌ها، آب در چند اتاق آن جاری شد.

این ورزشگاه 42 هزار نفری در شهر ماتال قرار دارد. طبق اعلام روزنامه لوماتان سوئیس، شکستن لوله‌های آب باعث شد تا تعدادی از اتاق‌های نوساز و شیک ورزشگاه را آب بردارد و افتضاح بزرگی برای چند ساعت در این ورزشگاه رخ بدهد.

این ورزشگاه در ژانویه گذشته توسط رئیس جمهور برزیل و همچنین والکه دبیر کل فیفا افتتاح شده بود و رخ دادن این اتفاق در آن را می‌توان از جمله نقاط ضعف برزیل در امر میزبانی جام جهانی به حساب آورد.

[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:افتضاح در ورزشگاه داس دوناس , ] [ 23:57 ] [ علیرضا ]
[ ]

بازیکنان جام‌جهانی از نگاهی دیگر

 

تصاویر هنری از ستاره‌های جام جهانی 2014 به صورت پوستر توسط یک هنرمند مکزیکی ارائه شده است.
 با آغاز بازی‌های جام جهانی هنرمندان سوژه‌های جدیدی برای کارهای هنری خود پیدا کرده‌اند و هر روز کاری جدید ارائه می‌دهند.


هنرمندی به نام «رافائل مایانی» اهل مکزیکوسیتی در تصویرسازی، هنرهای دیجیتالی و نقاشی مهارت دارد؛ وی تصاویری از ستاره‌های جام جهانی 2014 را به صورت پوستر ارائه داده است و پوسترها را برای فروش بر روی سایت قرار داده است.

بازیکنان جام‌جهانی از نگاهی دیگر +عکس

بازیکنان جام‌جهانی از نگاهی دیگر +عکس

بازیکنان جام‌جهانی از نگاهی دیگر +عکس

بازیکنان جام‌جهانی از نگاهی دیگر +عکس

بازیکنان جام‌جهانی از نگاهی دیگر +عکس

بازیکنان جام‌جهانی از نگاهی دیگر +عکس

بازیکنان جام‌جهانی از نگاهی دیگر +عکس

[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:بازیکنان جام‌جهانی از نگاهی دیگر , ] [ 23:43 ] [ علیرضا ]
[ ]

لاجوردي‌ها بازهم مغلوب واليباليست‌هاي ايران شدند

ايران 3 – ايتاليا يك
تیم ملی والیبال ایران در دومین میزبانی‌اش از ایتالیا در لیگ جهانی والیبال با نتیجه 3 بر یک مقابل این تیم به پیروزی رسید.

 باز هم ايتاليا مقهور قدرت واليبال ايران شد تا شاگردان كواچ به صعود به مرحله نهايي ليگ جهاني واليبال اميدوارتر شوند. ديروز ايران و ايتاليا در دومين بازي در تهران برابر هم قرار گرفتند كه اين بار هم ايران توانست با نتيجه 3 بر يك دومين تيم پرافتخار ليگ جهاني واليبال را با شكست بدرقه كند. با اين پيروزي ايران 13 امتيازي شد و بدون احتساب نتيجه بازي ديشب لهستان و برزيل بار ديگر به رده دوم جدول صعود كرد.
در بازي ديروز در حالي لاجوردي‌ها ست اول را آغاز كردند كه به دنبال جبران بودند و برخلاف مسابقه اول از ابتدا پا به پاي ايران از نظر امتيازي بالا آمدند اما اين ايران بود كه به امتياز 8 رسيد. پس از استراحت وقت فني اول باز هم اين شاگردان كواچ بودند كه در روند امتياز‌گيري از لاجوردي‌ها پيش بودند. امتياز 16 هم با دفاع روي تور موسوي در اين ست براي ايران به دست آمد تا وقت فني استراحت دوم هم با برتري 16 بر 15 ايران به دست بيايد. در ادامه ست همچنان اين تيم ايران بود كه با آبشارهاي ديدني محمودي و فرهاد قائمي پيش بود تا در نهايت ست اول با نتيجه 22 بر 25 به نفع ايران به پايان برسد.
در ست دوم برخلاف ست اول، ايران شروع طوفاني داشت و از ابتدا فاصله را با ايتاليا به 3 رساند تا وقت اول فني استراحت با نتيجه 8 بر 5 به نفع ايران به دست بيايد. در ادامه اختلاف بيشتر هم شد و سرويس‌هاي خوب ايران در كنار دفاع روي تور خوب محمد موسوي امتيازهاي پياپي را براي ايران به ارمغان آورد تا وقت فني استراحت دوم هم با برتري 19 بر 9 ايران به دست بيايد. در ادامه اين ست برتري با ايران بود تا در نهايت امتياز 25 در اين ست با دفاع روي تور موسوي به دست بيايد و ايران ست دوم را با نتيجه 25 بر 19 برنده شود و در ست شماري 2 بر صفر به نفع ايران باشد.
ست سوم برخلاف ست دوم، اين ايتاليا بود كه بهتر از ايران شروع كرد و با زدن سرويس‌هاي خوب توانست فاصله امتيازي‌اش را با ايران زياد كند و وقت فني استراحت اول براي اولين بار در اين بازي براي ايتاليا به دست آمد و لاجوردي‌ها زودتر به امتياز 8 رسيدند. با حفظ اين اختلاف ايتاليا با امتياز 16 بر 11 توانست باز وقت فني دوم هم با برتري ايتاليا به دست آمد و در نهايت هم شاگردان بورتو با نتيجه 19 بر 25 توانست  در ست سوم ايران را شكست دهند اما همچنان در ست‌شماري 2 بر يك نتيجه به سود ايران بود.
در ست چهارم مانند ست اول دو تيم شروع خوبي داشتند اما اين ايران بود كه توانست پيش بيفتد و زودتر به امتياز 8 برسد، اين برتري ادامه داشت وقت فني استراحت دوم هم با نتيجه 16 بر 13 براي ايران به دست آمد. در ادامه اختلاف بيشتر هم شد تا در نهايت ست چهارم با نتيجه 25 بر 20 به نفع ايران به پايان برسد تا شاگردان كواچ تيم قدرتمند ايتاليا را با نتيجه 3 بر يك شكست دهند.

[ ]

چگونه می‌توان والیبال ایران را HD دید

 

برای تماشای مسابقات والیبال ایران به صورت اچ‌دی، باید به تلویزیون و گیرنده دیجیتالی که قابلیت پخش اچ‌دی دارد، دسترسی داشت.

ایسنا: تلویزیون ایران برای پوشش مسابقات لیگ جهانی والیبال موظف به پوشش این مسابقات به صورت اچ‌دی شد.

بر این اساس برای نخستین بار شبکه‌ای به نام اچ‌دی در ایران به طور موقت راه‌اندازی شد تا مسابقات ایران در لیگ جهانی والیبال، اولین برنامه‌هایی نام بگیرند که به صورت اچ‌دی پخش می‌شوند.
 
ادامه‌ی فعالیت شبکه اچ‌دی اما در گروی تامین اعتبارات لازم است.
 
نکته‌ای که در مصاحبه رییس مرکز تولید و فنی سازمان صداوسیما انجام شد، وقتی این پرسش به میان آمد که کانال اچ‌دی بعد از لیگ جهانی والیبال چه سرنوشتی دارد؟
 
مجید شعبان‌پور در پاسخ به اینکه آیا قرار است فعالیت کانال جدید «اچ‌دی تست» بعد از مسابقات لیگ جهانی والیبال ادامه داشته باشد؟ به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو  می‌گوید: همان‌طور که مطلع هستید، بحث پخش تصاویر به شکل اچ‌دی (High definition) از تلویزیون چند سال پیش قرار بود اتفاق بیفتد و مثل بقیه تلویزیون‌های خاورمیانه قرار بود ما هم این روند را داشته باشیم؛ این در حالی بود که یکسری مشکلات در زمینه تامین منابع اعتباری، ‌حاکم بود؛ البته ناگفته نماند که ما از لحاظ تکنولوژی و دانش هیچ مشکلی برای انجام این اقدام طی این سال‌ها نداشتیم بلکه مشکل اساسی ما، اول از همه مخاطبانمان است؛ چرا که تلویزیون ما دولتی است.
 
چگونه می‌توان به تصاویر اچ‌دی دست یافت؟
 
شاید این مساله خیلی واضح باشد اما برای برخی هنوز روشن نیست. برای تلویزیونی که قادر به پخش اچ‌دی نیست، تقریباً هیچ تفاوتی بین کیفیت اچ‌دی و اس‌دی وجود ندارد، اما غیر از تلویزیون، گیرنده دیجیتال هم باید حتماً قابلیت پخش اچ‌دی را داشته باشد.
 
اغلب تلویزیون‌ها و گیرنده‌های دیجیتالی که امروزه در بازار و خانه‌های مردم وجود دارند اچ‌دی هستند.
 
تنها راه اتصال آسان تلویزیون و گیرنده دیجیتال برای دریافت تصاویر به صورت اچ‌دی، اتصال از طریق کابل و پورت HDMI است. اتصال این دو دستگاه به هر صورت دیگر و با هر پورتی، دریافت و تماشای تصاویر HD را منتفی می‌کند.
 
خوشبختانه کابل HDMI در اندازه‌های مختلف در بازار به‌راحتی قابل خرید است. ضمناً نیازی به خرید کابل‌های سرعت بالا نیست و یک کابل HDMI معمولی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.
 
تنظیم گیرنده دیجیتال
 
اگر گیرنده شما به صورت خودکار کانال IRIB HD TEST را به لیست کانال‌های شما اضافه نکرده است با انجام دوباره کانال‌یابی خودکار، این کانال را به لیست کانال‌های خود اضافه کنید. پس از دریافت کانال، در منوی اصلی گیرنده به قسمت عکس (Picture) رفته و سیستم پخش را روی 1080P بگذارید. سپس نسبت ابعاد تصویر را روی 16:9 تمام صفحه بگذارید. تنظیم سیستم پخش در دریافت HD سیگنال تصویر نقش بسیار مهمی دارد.
 
باید اضافه کنیم که سیگنال HD علاوه بر تصویر با کیفیت‌تر، از صدای با کیفیت‌تری نیز برخوردار است. پس در صورت امکان، تجهیزات صوتی خود را نیز به تلویزیون متصل کنید تا از کیفیت صدای بالاتر بهره‌مند شوید.
 
شبکه آزمایشی HD سازمان صدا و سیما، بدون زیرنویس‌های تبلیغاتی و لوگوهای اضافی، برنامه‌های خود را پخش می‌کند. ضمناً خیلی زودتر از شبکه سوم و زمانی که آنها در حال پخش تبلیغات هستند، تصاویر استادیوم را روی آنتن می‌برد و بعد از اتمام بازی نیز، تا دقایقی تصاویر استادیوم را از روی آنتن برنمی‌دارد.
 
توصیه می‌کنیم از 10 الی 15 دقیقه قبل از شروع بازی روی کانال IRIB HD TEST بروید تا زودتر تصاویر استادیوم را مشاهده کنید. همان‌طور که می‌دانید، این کانال در زمان غیر فعال بودن، نوار رنگ‌ها (Colour bar) را به صورت پیش‌فرض پخش می‌کند.

[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:چگونه می‌توان والیبال ایران را HD دید , ] [ 1:28 ] [ علیرضا ]
[ ]

رونالدو: ایران مستحق پیروزی بر آرژانتین بود

 

کریستیانو رونالدو" فوق ستاره تیم ملی پرتغال و بهترین بازیکن جهان ضمن تبریک به ایرانیان به خاطر ارایه بازی فوق العاده مقابل آرژانتین، ایران را مستحق برد در این دیدار دانست.  

به گزارش ایرنا ،مهاجم تیم رئال مادرید درصفحه توئیتر خود خطاب به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران نوشت : تبریک می گویم چرا که بازی غیرقابل تصوری ارایه دادید و حتی مستحق پیروزی در این بازی بودید.

بازی هوشمندانه و عملکرد خیره کننده تیم ملی ایران درمقابل آرژانتین که شنبه شب در ادامه رقابت های جام جهانی 2014 برزیل برگزار شد به رغم ناداوری و نتیجه برد یک بر صفر به سود آرژانتینی ها تحسین مطرح ترین شخصیت های ورزشی جهان و رسانه های بین المللی را به دنبال داشت.

تیم آرژانتین درحالی خود را با تنها گل دیرهنگام لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان در دقیقه 1+90 نجات داد که میلوراد مازیچ داورصربستانی این دیدار چشم به روی یک خطای پنالتی ازسوی بازیکنان آرژانتین به روی اشکان دژاگه بست.
[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:رونالدو: ایران مستحق پیروزی بر آرژانتین بود , ] [ 1:25 ] [ علیرضا ]
[ ]

علی‌ضياء هم دنبال داور بازی ايران - آرژانتين!

اگر برزيل بودم حتما ادرس هتل داور را پيدا مي كردم!
خيلي خوب بازي كرديم؛ اگر برزيل بودم حتما ادرس هتل داور رو پيدا ميكردم و ازش يه احوال پرسي ميكردم.

شفاف نوشت: به دنبال نمایش درخشان ملی پوشان ایران در برابر تیم قدرتمند آرژانتین که واکنش بسیاری از چهره ها و رسانه های داخلی و خارجی را برانگیخت، علی ضیا از مجریان محبوب و توانمند تلویزیون در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت:

علی‌ضياء هم دنبال داور بازی ايران - آرژانتين!
 


 
خيلي خوب بازي كرديم؛ اگر برزيل بودم حتما ادرس هتل داور رو پيدا ميكردم و ازش يه احوال پرسي ميكردم. 
 
به ايراني بودنم مثل هميشه افتخار ميكنم؛ بازي خوبي بود. بچه هاي تيم ملي امروز كلي حالم رو خوب كردن؛ به همه ي شما هم تبريك ميگم.

[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:علی‌ضياء هم دنبال داور بازی ايران - آرژانتين! , ] [ 1:23 ] [ علیرضا ]
[ ]

امروز فوتبال و واليبال فردا شايد همه تصاوير را با كيفيت ديديم

 
ليگ جهـاني واليبال و جام جهاني فوتبال يكي از مهمترين رخداد‌هاي ورزشي به شمار مي‌روند كه علاوه بر تأثيرات فرهنگي، اجتماعي و حتي سياسي، امروز شاهد تأثيرات تكنولوژيك آن بر تلويزيون هستيم، ورزش امروز ما را با كيفيت جديدي از تصاوير آشنا كرده و آن تصاويرHD است.

ليگ جهـاني واليبال و جام جهاني فوتبال يكي از مهمترين رخداد‌هاي ورزشي به شمار مي‌روند كه علاوه بر تأثيرات فرهنگي، اجتماعي و حتي سياسي، امروز شاهد تأثيرات تكنولوژيك آن بر تلويزيون هستيم، ورزش امروز ما را با كيفيت جديدي از تصاوير آشنا كرده و آن تصاويرHD است.
به گزارش«جوان»، هموطنان تهراني چند روزي است كه بي‌سر و صدا با يك شبكه جديد آشنا شده‌اند، شبكه‌اي با عنوان خاص IRIB HD TEST كه مسابقات جام جهاني را با كيفيت تصاوير HD پخش مي‌كند. برنامه تلويزيوني بيست، چهارده عادل فردوسي پور كه مسئوليت پخش مسابقات فوتبال جام جهاني را بر عهده گرفته است، در استوديويي مجهز توليد و پخش مي‌شود، استوديويي متعلق به يكي از شبكه‌هاي تلويزيون كه اين امكان را فراهم كرده است تا تصاوير با كيفيت «16 به 9» پخش شوند، كيفيتي كه براي اكثر كساني كه با برنامه‌هاي عادي تلويزيون خو گرفته‌اند، خارق‌العاده است.
 
  استوديو متفاوت و شروع كار نو در سيما
استوديويي كه امروز در اختيار فردوسي پور و شبكه سوم سيما قرار گرفته است، متعلق به شبكه پرس‌تي وي است. عليرضا حاج حسيني، مسئول خدمات رسانه‌اي پرس تي وي در اين باره به «جوان» مي‌گويد: همه استوديو‌هاي شبكه پرس تي وي و هيسپان تي وي امكان ضبط و پخش تصاوير FULL HD را دارند و تصاوير اين شبكه‌ها هم بر اساس همين فرمت پخش مي‌شوند، حاج حسيني مي‌افزايد تا پيش از برنامه بيست، چهارده هم چند برنامه ديگر از شبكه‌هاي مختلف سيما از امكانات استوديو‌هاي ما استفاده كرده‌اند كه از آن جمله مي‌توان به برنامه «فيروزه» و «حكايت همچنان باقي است» اشاره كرد.
از سوي ديگر پيام افشار، مدير پخش استوديوهاي پرس تي وي در پاسخ به «جوان» درباره ويژگي‌هاي اين استوديوها مي‌گويد: در سازمان صدا و سيما تنها معاونت برون‌مرزي سازمان كه شبكه‌هاي پرس‌تي‌وي و هيسپان تي وي را در اختيار دارد، استوديوهاي مجهز به پخش HD و Full HD را در اختيار دارد كه در آنها تصاوير «16 به 9» است. اين تصاوير نسبت به تصاوير پخش آنالوگ كه «4 به 3» است، عريض‌تر و واقعي‌تر است. زماني كه تصاوير با فرمت دريافت مي‌شود، شبكه‌ها مجبورند براي اينكه گيرنده‌هاي عادي مردم با مشكل روبه‌رو نشوند، اين تصاوير را به كيفيت«4به3» تبديل كنند كه در آن زمان تصاوير كمپرس شده و اندازه اشخاص در تصاوير كوتاه‌تر و فشرده‌تر به نظر مي‌رسد. در صورتي كه در پخش «16 به 9» با كيفيت بهتر، عريض‌تر و واقعي‌تر هستند.

هم اكنون استوديو برنامه بيست، چهارده تصاوير 16‌به 9 را در اختيار بينندگان تلويزيون قرار مي‌دهد و براي اولين بار است كه مردم مي‌توانند مسابقات ورزشي مهمي همچون جام جهاني فوتبال را باكيفيتي بسيار بالاتر از آن چيزي كه تا پيش از اين در تلويزيون مي‌ديدند، مشاهده كنند.
شبكه HD فعلاً در سطح تهران فعاليت دارد اما كساني كه در سطح كشور از طريق شبكه سوم سيما فوتبال‌ها را مي‌بينند، چه تصاويري را دريافت مي‌كنند؟ احسان شيعه، مدير پخش شبكه سوم سيما در گفت‌و‌گو با «جوان» در مورد نوع پخش اين مسابقات از شبكه سوم سيما مي‌گويد: تصاوير فوتبالي كه از شبكه سه پخش مي‌شود HD نيست بلكه تصاوير SD است كه به صورت 16 به 9 پخش مي‌شوند. شيعه درباره اينكه آيا بعد از جام جهاني هم تصاوير شبكه سه با اين فرمت پخش خواهند شد نيز پاسخ مي‌دهد كه هم اكنون برنامه‌سازي در شبكه سه با فرمت‌هاي HD و بالا‌تر از آن صورت مي‌گيرد اما اينكه پخش تصاوير هم به صورت HD باشد، مسئله‌اي است كه در اختيار شبكه سه نيست و بايد در سطح مديريت سازمان درباره آن بحث و تصميم‌گيري شود. وي مركز توليد فني سيما را مسئول ايجاد و پيگيري پخش HD معرفي مي‌كند.

    چرا همه شبكه‌ها HD نباشد!

 هم اكنون شبكه IRIB HD TEST به صورت موقت در حال فعاليت است و تصاوير جام جهاني و فوتبال و مسابقات واليبال را با كيفيت HD پخش مي‌كند اما از نام شبكه هم مشخص است كه براي تست كردن يا همان امتحان كردن ايجاد شده است. اين شبكه از سوي مركز توليد و فني سيما ايجاد شده است، مجيد شعبان پور، رئيس اين مركز در اين باره به «جوان» مي‌گويد: چند سالي است كه رسانه‌هاي مطرح دنيا حركت از SD به HD را شروع كرده‌اند. تا پيش از اين تلويزيون‌هاي قديمي كه از تكنولوژي لامپ تصوير استفاده مي‌كردند از فرمت پخش 4 به 3 استفاده مي‌كردند، اين نوع گيرنده‌ها هم اكنون نيز در اكثر خانه‌ها حضور دارند در اين نوع گيرنده‌ها وقتي تصاوير 16‌به 9 پخش شود، تصاير داراي كشيدگي شده كه معمولاً با استفاده از تنظيمات تلويزيون و تغيير نوع نمايش به اكسوپ كه داراي حاشيه سياه در بالا و پايين تصوير بود، اين حالت رفع مي‌شد.

شعبان‌پور مي‌افزايد: امروزه اكثر رخداد‌هاي بين‌المللي با تصاوير HD پخش مي‌شوند و ما مجبوريم براي اينكه اين تصاوير براي گيرنده‌هاي قديمي قابل دريافت باشند، فرمت آنها را تغيير دهيم، يكي از مقررات فدراسيون جهاني واليبال در اعطاي ميزباني مسابقات پخش تصاوير به صورت HD بود كه با نظر مساعد مديريت سازمان، تجهيزات آن تهيه شد. ما همچنين تصاويري كه از برزيل دريافت مي‌كنيم با كيفيت HD است بنابراين پيشنهادي به مديريت سازمان داديم كه تصاوير را با همان كيفيت HD نيز پخش كنيم كه خوشبختانه مورد تصويب قرار گرفت و در سطح شهر تهران به صورت آزمايشي پخش HD آغاز شد. وي افزود: هم اكنون دارندگان دستگاه‌هاي ستاپ باكس مي‌توانند شبكه IRIB HD TEST را دريافت كنند اما نمايش تصاوير HD بسته به نوع تلويزيونشان دارد. هم اكنون گيرنده‌هاي وايد‌اسكرين يا همانLCD‌ها و LED‌ها ورودي HD دارند و براي نمايش اين تصاوير مشكلي ندارند.

شعبان‌پور در پاسخ به اين سؤال كه آيا امكانات فراهم شده براي پخش HD بعد از جام جهاني نيز استفاده خواهند شد، مي‌گويد: ما حدود چند ماه ديگر شاهد مسابقات آسيايي در كره هستيم و قصد داريم آن مسابقات را نيز با همين فرمت پخش كنيم اما درباره اينكه همه برنامه‌هاي سيما با اين فرمت پخش شوند، در مرحله اول به اعتبارات نياز است كه بايد فراهم شوند تا ما بتوانيم كانال‌هاي HD را توسعه دهيم و در مرحله دوم بايد گيرنده‌هاي خانگي امكان دريافت و نمايش HD را داشته باشند.
به گفته وي، پخشHD فعلاً در تهران و با فرستنده زميني و به صورت آزمايشي انجام مي‌شود و سيما در حال سنجش نقاط كور در سطح شهر است اما مراكز شهرستاني كه توانايي فني و پهناي باند بالا در اختيار داشته باشند نيز مي‌توانند درخواست پخش HD را داشته باشند. شعبان پور همچنين افزود: اگر بخواهيم پخش HD را براي همه شبكه‌ها ايجاد كنيم بايد تغييرات عمده‌اي در تجهيزات استوديو‌ها بدهيم و امكان توليد HD براي همه برنامه‌ها به وجود آيد.

[ دو شنبه 2 تير 1393برچسب:ورزش، تلويزيون را با HD آشنا كرد, ] [ 1:16 ] [ علیرضا ]
[ ]

دیدار تیمهای فوتبال ایران و آرژانتین

 

[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:دیدار تیمهای فوتبال ایران و آرژانتین , ] [ 2:8 ] [ علیرضا ]
[ ]

پنالتی واضحی که داور ندید

 

پنالتی واضحی که داور ندید



پابلو زابالتا، مدافع آلبي‌سلسته در دقيقه 55 روی اشکان دژاگه، هافبک تيم ملي کشورمان در داخل محوطه جريمه خطای واضح پنالتی انجام داد اما مازیچ صربستانی این صحنه را خطا ندانست. ایران با گل دقیقه 91 لیونل مسی 1-0 بازی را واگذار کرد.
[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:پنالتی واضحی که داور ندید , ] [ 2:7 ] [ علیرضا ]
[ ]

واکنش سرمربی آرژانتین به پیروزی برابر ایران

 

سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین گفت: در نیمه دوم تیم ایران در ضدحملات نابودکننده ظاهر شدند چرا که آنها خوب سازماندهی شده بودند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، الخادرو سابه‌یا پس از پیروزی آرژانتین برابر ایران اظهار کرد: با بازیکنی مثل مسی همه چیز شدنی است. ما در نیمه اول هجومی بازی کردیم ولی در نیمه دوم تیم ایران در ضدحملات نابودکننده ظاهر شدند. آنها خوب سازماندهی شده بودند.

وی تاکید کرد: ما مقابل تیم پر تلاشی بازی کردیم و گرفتن امتیاز از این تیم ارزش زیادی داشت.

سرمربی آرژانتین تاکید کرد: خوشحالم صعودمان به مرحله بعدی جام جهانی حتمی شد.

[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:واکنش سرمربی آرژانتین به پیروزی برابر ایران , ] [ 2:6 ] [ علیرضا ]
[ ]

کی‌روش: داور پیروزی را از ایران گرفت

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست این تیم برابر آرژانتین گفت: داور این دیدار می توانست یک پنالتی برای ما بگیرد تا در این دیدار به پیروزی برسیم اما او این کار را نکرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، کارلوس کی‌روش در نشست خبری بعد از بازی با آرژانتین به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه مینیرائو شهر بلوهوریزنته با بیان مطلب فوق اظهار کرد:  تیم ما خیلی خوب سازماندهی کرده بود کار را و تمرکز زیادی داشت. ما یک بازی احساسی را دیدیم. تلاش ما این بود که بتوانیم در این دیدار دفاع کنیم و در برخی موارد هم به سمت دروازه آنها حمله کنیم.

وی افزود: این نتیجه ماحصل دو نفر بود. یکی تیم ملی آرژانتین با همه ستاره هایش و یکی هم مسی که در نیمه دوم داشت کم کم متوجه می شد که باید چکار کند. شخصیت بعدی داور بود که یک پنالتی روشن را برای ما نگرفت و وقتی یک تیم این همه تلاش می کند می تواند با چنین صحنه ای به گل برسد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه خاطرنشان کرد: اگر داور پنالتی را گرفته بود و ما یک گل جلو بودیم و آن وقت شرایط برای آرژانتین سخت بود که بتواند به گل برسد. برنامه ما این بود که در پنج دقیقه پایانی به دروازه حریف شوت بزنیم تا به گل برسیم اما تیم حریف مسی را داشت و او در دقایق پایانی کارش را کرد.

وی در مورد دیدار برابر بوسنی نیز گفت: من نمی توانم نتیجه این دیدار را پیش بینی کنم. اگر می توانستم این کار را بکنم یک زندگی دیگری داشتم. چیزی که مهم است اینکه ما نیاز به استراحت داریم. ما چهار روز وقت داریم که باید یکی از این روزها به استراحت بپردازیم. من باید روحیه بازیکنان را بالا نگه داریم و تا آخر مبارزه کنیم.

کی روش خاطرنشان کرد: در نیمه اول خیلی زجر کشیدیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و توانستیم موقعیت هایی را هم ایجاد کردیم. مطمئنا نمی شود مقابل برتری آرژانتین علامت سوال گذاشت اما آنچه اتفاق افتاد این بود که در طول 90 دقیقه شهرت بازی را نمی برد. ما 90 دقیقه مقاومت کردیم اما در نهایت این آرژانتین بود که با یک بازیکن نابغه به پیروزی رسید. ما بازیکنان تلاشگری داشتیم اما آنها یک نابغه داشتند. مسی بازی عالی را ارائه کرد و گل زیبایی را هم زد اما متاسفانه داور در مورد آن پنالتی تصمیم خوبی نگرفت. او پنج متر با بازیکن ما فاصله داشت و امکان نداشت که آن صحنه را ندیده باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: داور یک پنالتی مسلم ما را نگرفت. او اشتباه کرد و من باید محترمانه به او اعتراض کنم . البته اگر با من برخورد نکنند. داور در سطح این مسابقه نبود.

کارلوس کی روش در ادامه خاطرنشان کرد: باید از همه حامیان تیم ملی ایران تشکر کنم. ما در زمین احساس نکردیم که همه ورزشگاه سفید و آبی بود. فکر می کنم تماشاگران 50-50 بودند. زمانی که تماشاگران به صحنه های ما واکنش نشان می دادند یک انگیزه بالا را به بازیکنان ایران می دادند.

[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:کی‌روش: داور پیروزی را از ایران گرفت , ] [ 2:5 ] [ علیرضا ]
[ ]

دروازه‌بان آرژانتین: خوش‌شانس بودیم

 

دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین می‌گوید امروز تیمش خوش‌شانس بوده که توانسته ایران را شکست دهد.

رومرو دروازه‌بان آرژانتین پس از پیروزی تیمش برابر ایران گفت: امروز خوش‌شانس بودیم که توانستیم ایران را ببریم. خدا را از این بابت شکر می‌کنم. بازی برابر این تیم خیلی سخت بود و خوشحالم که دل هواداران‌مان را شاد کردیم. از اینکه توانستم به تیم کمک کنم تا پیروز شویم راضی هستم.

او افزود: ما امروز خیلی نامنسجم بازی کردیم. البته آفتاب در چشم من هم بود و به شخصه وقتی که روی دروازه‌مان حمله می‌شد خیلی اذیت می‌شدم.

دروازه‌بان آرژانتین در پایان اضافه کرد: قبول دارم امروز کمی عصبی بازی کردیم و سعی می‌کنیم در بازی با نیجریه آرامش بیشتری داشته باشیم.

[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:دروازه‌بان آرژانتین: خوش‌شانس بودیم , ] [ 2:4 ] [ علیرضا ]
[ ]

جان کری هم بازی زیبای ایران را تحسین کرد

 

"جان کری" وزیرخارجه آمريکا بازی دلاورمردانه بازیکنان تیم ملی ایران را در برابر آرژانتین تحسين کرد.
باشگاه خبرنگاران: "جان کری" در صفحه توئیتر خود نوشت، تیم ملی فوتبال ایران، دست مریزاد و خسته نباشید. علیرغم نتیجه، بازی زیبای شما قابل تحسین است.
[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:جان کری هم بازی زیبای ایران را تحسین کرد , ] [ 2:3 ] [ علیرضا ]
[ ]

ظریف: به شدت به تیممان افتخار می‌کنم

 

وزیر امور خارجه ایران پس از شکست ایران مقابل آرژانتین اعلام کرد که به این تیم افتخار می‌کند.

تیم ملی فوتبال ایران امشب در دومین دیدار خود در گروه F رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل از ساعت 20 و 30 دقیقه به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و با گل دقیقه 91 لیونل مسی شکست خورد تا امیدهای این تیم پس از 90 دقیقه تلاش برای شکست نخوردن مقابل مدعی قهرمانی جام‌جهانی از بین برود.

جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در پیامی پس از این بازی اعلام کرد: به شدت به تیممان افتخار می‌کنم. 

[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:ظریف: به شدت به تیممان افتخار می‌کنم , ] [ 2:2 ] [ علیرضا ]
[ ]

قوچان نژاد در محاصره آرژانتینی‌ها

 

قوچان نژاد در محاصره آرژانتینی‌ها

 

[ یک شنبه 1 تير 1393برچسب:قوچان نژاد در محاصره آرژانتینی‌ها , ] [ 1:54 ] [ علیرضا ]
[ ]

خانم‌ها را از سالن 12 هزار نفری آزادی بیرون کردند

 

والیبال - نیروی انتظامی خانم‌هایی که برای دیدن مسابقه والیبال ایران - ایتالیا به سالن 12 هزار نفری آزادی رفته بودند را بیرون کرد.

برخلاف گذشته كه مدتی با ورود بانوان به سالن 12 هزار نفری آزادی برای دیدن مسابقات تیم ملی والیبال مخالفت نمی‌شد، حالا نیروی انتظامی سفت و سخت با این ماجرا مقابله می‌كند. امروز بازی والیبال ایران - ایتالیا در سالن آزادی برگزار می‌شود و خانم‌ها هم از آنجا كه می‌دانند نیروی انتظامی به آن‌ها اجازه ورود نمی‌دهد، به ورزشگاه نرفته بودند. اما تعدادی از خانم‌های خبرنگار كه آی‌دی كارت فدراسیون والیبال را هم گرفته بودند، ابتدا وارد سالن شدند و پس از دقایقی مسئولان نیروی انتظامی آن‌ها را به بیرون از ورزشگاه هدایت كردند. مسئولان نیروی انتظامی به این خبرنگاران گفتند كه فقط خانم‌هایی كه از عوامل اجرایی مسابقه هستند حق حضور در سالن را دارند.

[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:خانم‌ها را از سالن 12 هزار نفری آزادی بیرون کردند, ] [ 1:20 ] [ علیرضا ]
[ ]

پیروزی مقتدرانه والیبال ایران مقابل ایتالیا

والیبال - تیم ملی والیبال ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی با نتیجه سه بر صفر ایتالیا را شکست داد.

تیم ملی والیبال ایران كه مقابل برزیل عملكرد خوبی داشت، در مسابقه بعدی خود میزبان ایتالیا است. تیم ملی والیبال ایتالیا برخلاف سایر تیم‌ها ساعت 17:45 وارد سالن شد. بورتو سرمربی ایتالیا و دستیارانش از ساعت 17 محو تشویق‌های تماشاگران ایرانی بودند. پیدا نكردن سرود ملی ایتالیا باعث شد تا این دیدار بدون پخش سرود ملی دو تیم آغاز شود كه همین موضوع با اعتراض سرمربی ایتالیا همراه بود. حضور اشكان خطیبی بازیكن تلویزیون و امیر تتلو خواننده هم از حاشیه‌های این دیدار بود.

در این مسابقه ایران با تركیب بازی با برزیل به میدان رفت، با این تفاوت كه فرهاد ظریف به جای علیزاده به زمین رفت. اولین سرویس برای ایران بود و فرهاد قائمی آن را زد. توپ در برگشت به دست بازیكن ایران خورد و به بیرون رفت تا اولین امتیاز را ایتالیایی‌ها بگیرند. اما شهرام محمودی خیلی زود دومین امتیاز بازی را به نام ایران ثبت كرد تا مسابقه یك بر یك مساوی شود.............


ادامه مطلب
[ شنبه 31 خرداد 1393برچسب:پیروزی مقتدرانه والیبال ایران مقابل ایتالیا, ] [ 1:13 ] [ علیرضا ]
[ ]

صعود کاستاریکا با غلبه بر ایتالیا

جام بیستم - 2014 برزیل

 

تیم فوتبال کاستاریکا با برتری مقابل ایتالیا صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد و باعث حذف انگلیس شد.

تیم فوتبال ایتالیا در دومین دیدار خود در گروه چهارم از ساعت 20 و 30 دقیقه به وقت تهران به مصاف کاستاریکا رفت.

بازی در نیمه نخست چنگی به دل نزد و موقعیت زیادی - غیر از فرصت تک به تک بالوتلی - روی دروازه‌ها خلق نشد تا اینکه در دقایق پایانی کمپل بازیکن کاستاریکا در محوطه جریمه ایتالیا سرنگون شد اما داور اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه بازی داد که این موضوع با اعتراض سرمربی کاستاریکا همراه بود.

در ادامه و در دقیقه 45 برایان رویز بازیکن تیم فوتبال کاستاریکا توانست با ضربه سر دروازه بوفون را باز کند تا کاستاریکا در پایان نیمه اول با برتری به رختکن برود. این گل در حالی پذیرفته شد که تکنولوژی دوربین خط دروازه رای به سالم بودن گل داد.

در نیمه دوم نیز ایتالیایی‌ها نتوانستند موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه حریف خلق کنند و در پایان کاستاریکا توانست دست به یک کار بزرگ بزند و حریف نام‌دار خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

داور این دیدار انریکه اوسز از شیلی بود. وی به بالوتلی از ایتالیا و کوبرو از کاستاریکا کارت زرد نشان داد.

ایتالیا در اولین دیدار خود توانست انگلیس را 2 بر یک شکست دهد و کاستاریکا نیز با خلق شگفتی با نتیجه 3 بر یک از سد اوروگوئه گذشت. کاستاریکا با خلق دومین شگفتی 6 امتیازی شد و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرد. ایتالیا 3 امتیازی باقی ماند. انگلیس نیز بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند و از دور مسابقات حذف شد. پیش از این تیم فوتبال اسپانیا نیز از دور مسابقات حذف شده بود.

[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:صعود کاستاریکا با غلبه بر ایتالیا , ] [ 23:31 ] [ علیرضا ]
[ ]

داور ایران و آرژانتین را بهتر بشناسید

 

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران گفت: مازیچ بیشتر از بازیکنان در زمین دوندگی دارد و بازی آلمان و پرتغال را هم به خوبی قضاوت کرد.

سعید مظفری‌زاده  در مورد داور صربستانی دیدار ایران و آرژانتین گفت: مازیچ متولد 23 مارچ 1973 است و 41 سال سن دارد. او به همراه راستیچ و جورجوویچ صربستانی که کمک‌هایش هستند، این بازی را قضاوت می‌کنند.

دانا نوشت: مازیچ در سال 2009 وارد فهرست بین‌المللی داوران فیفا شد و بعد از دو سال که داور درجه یک بود تبدیل به داور الیت فیفا شد.

وی ادامه داد: مازیچ از فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا قضاوت کرده است. شغل اصلی او مدیریت یک شرکت کامپیوتری است و در زمین هم دوندگی بسیار خوبی دارد. او از بازیکنان دو تیم بیشتر می‌دود. بازی آلمان و پرتغال را در همین جام جهانی مازیچ سوت زد که قضاوت بسیار خوبی داشت. مازیچ دوندگی زیادی دارد که همین مسئله گاهی اوقات باعث می‌شود توپ به او برخورد کند، در همان بازی آلمان هم چنین اتفاقی رخ داد، بنابراین مدافعان ما باید حواس‌شان به این مسأله باشد.

مظفری‌زاده با اشاره به نحوه قضاوت داور صربستانی گفت: در بازی آلمان و پرتغال فقط راستیچ کمک داور اول مسابقه یکی دو اشتباه در آفسایدگیری داشت، با این حال به دلیل توانمندی مازیچ این تیم داوری شانس قضاوت در مراحل بعدی را هم دارد. جالب است که این داور به همراه مارک ‌گیگر امریکایی و خوان آگیلار السالوادوری سومین داوری است که در جام جهانی 2014 دومین قضاوتش را انجام می‌دهد، آن هم در حالی که داورانی مثل نواف شکرالله بحرینی، بن ویلیامز استرالیایی و پیتر اولری نیوزلندی و قساما گامبیایی هیچ قضاوتی در جام جهانی برزیل نداشتند.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد اینکه برخی انتخاب داوری از صربستان را برای ایران که هم‌گروه با بوسنی است کم‌سلیقگی می‌دانند گفت: باید نگاه‌ها به داوری مثبت باشد، شک نکنید که داوران در این سطح به چیزی جز اعتبار خودش فکر نمی‌کند و ملاک اصلی فیفا هم اعتماد به داوران است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود این داور زیاد کارت زرد می‌دهد گفت: داوران در جام جهانی تحت آموزش‌هایی هستند که قضاوت یکسانی داشته باشند. در مورد کارلوس ورا هم گفته می‌شد که او داور خشنی است اما دیدید که فقط به تیموریان کارت زرد نشان داد که آن هم به دلیل تکرار زیاد خطاها بود.

مظفری‌زاده در مورد اینکه پیش‌بینی ‌می‌کند که ایران در مقابل ارژانتین پنالتی بدهد یا نه؟ گفت: علاقه‌ای به پیش‌بینی ندارم و پیشگوی خوبی هم نیستم فقط به عنوان یک داور آرزو می‌کنم مازیچ قضاوت خوبی در بازی ما داشته باشد.

[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:داور ایران و آرژانتین را بهتر بشناسید , ] [ 23:29 ] [ علیرضا ]
[ ]

تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

 

ملی پوشان در فاصله یک روز مانده به آغاز جام جهانی به سطح شهر سائوپولو رفتند تا کمی خوش بگذرانند و خود را از لحاظ روحی آماده بازی مقابل نیجریه کنند.
 

 ملی پوشان در فاصله یک روز مانده به آغاز جام جهانی به سطح شهر سائوپولو رفتند تا کمی خوش بگذرانند و خود را از لحاظ روحی آماده بازی مقابل نیجریه کنند. 

عکس های جاوید نیک‌پور عکاس تسنیم از حضور تفریحی تیم ملی فوتبال ایران در فروشگاه استاجیو منتو شهر سائوپائولو برزیل را در زیر می‌بینید:

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل

عکس: تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:تفریح و خرید ملی پوشان در برزیل, ] [ 18:20 ] [ علیرضا ]
[ ]

جدول و زمان پخش بازیهای جام جهانی

افتتاحیه جاج جهانی برزیل ساعت 23:30 دقیقه به وقت تهران آغاز خواهد شد.

شما می توانید با استفاده از جدول ذیل ساعت پخش بازیها و همچنین نتایج به دست آمده در آن را یادداشت نمایید.

[ ]

تجهیزات HD صداوسیما

 

تجهیزات پخش اچ دی سازمان صداوسیما برای اولین بار در مسابقه والیبال ایران- برزیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 دوربین‌ها وتجهیزات اچ دی که صداوسیما به منظور میزبانی مسابقات جهانی والیبال تهیه کرده است، پس از ورود به ایران روز گذشته در استادیوم 12 هزار نفره آزادی نصب شد.

 

بنا بر این گزارش، طی روزهای اخیر و فاصله باقی مانده تا بازی بین دو تیم ایران و برزیل، عوامل دست اندرکار تلویزیون در حال تست دستگاه‌های جدید و آماده‌سازی تجهیزات اچ‌دی هستند.

 دیدار تیم ملی والیبال ایران و برزیل جمعه 23 خرداد از ساعت 21 به صورت زنده به روی آنتن شبکه سه قرار می‌گیرد.

گزارش این مسابقه را کیومرث کُرده و اجرای برنامه به عهده بهزاد کاویانی است.

همچنین گزارشگر دیدار دیگر ایران و برزیل که یکشنبه 25 خرداد ساعت 21 از شبکه سه پخش خواهد شد را جواد محتشمیان گزارش می‌کند.

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:تجهیزات HD صداوسیما, ] [ 1:39 ] [ علیرضا ]
[ ]

دروازه بان های تیم ملی فوتبال در برزیل

 





 
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:دروازه بان های تیم ملی فوتبال در برزیل , ] [ 1:33 ] [ علیرضا ]
[ ]

گران ترین ترکیب مصدومان جام جهانی

 

گران ترین ترکیب مصدومان جام جهانی

 

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:گران ترین ترکیب مصدومان جام جهانی, ] [ 1:30 ] [ علیرضا ]
[ ]

رونالدو سه هواپیمای اختصاصی اجاره کرد!

 

ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال برای راحتی حال دوستان و آشنایان خود دست به جیب شد.
 کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که به همراه تیم ملی کشورش در برزیل حضور دارد، سه دستگاه هواپیمای اختصاصی اجاره کرده است.

یکی از این سه هواپیما برای اعضای خانواده اوست که به صورت کاملاً اختصاصی در اختیار اعضای خانواده کاپیتان تیم ملی پرتغال قرار خواهد داشت، هواپیمای دیگر به دوستان و آشنایان او تعلق خواهد داشت تا آنها بتوانند به راحتی در برزیل تردد کنند و سومین هواپیما که این ستاره اجاره کرده است برای گروهی از معلولین تحت حمایت موسسه خیره اوست.

[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:رونالدو سه هواپیمای اختصاصی اجاره کرد!, ] [ 1:28 ] [ علیرضا ]
[ ]

سوتی وحشتناک صادقیان

 

اخیرا تصویری از پیام صادقیان روی سایت های هواداری استقلال منتشر شده كه حسابی بین آبی ها محبوب شده است.
 اخیرا تصویری از پیام صادقیان روی سایت های هواداری استقلال منتشر شده كه حسابی بین آبی ها محبوب شده است.در این عكس پیام صادقیان برای حضور در مقابل دوربین عكاسان پز عجیبی گرفته. وی برای اینکه نشان دهد در حال گفتگو با موبایل است به سمت عکاس ها برگشته در حالی كه آیفون خود را برعكس گرفته است.
 
[ پنج شنبه 22 خرداد 1393برچسب:سوتی وحشتناک صادقیان, ] [ 1:18 ] [ علیرضا ]
[ ]

نصب بنر فارسی در برزیل

 

در گوارولیوز برزیل برای بازیکنان تیم ملی بنری به زبان فارسی نصب شده است که به بازیکنان ایران خوش آمد می گوید.



[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:نصب بنر فارسی در برزیل, ] [ 1:14 ] [ علیرضا ]
[ ]

علت انصراف دایی از سفر به برزیل

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که به دلیل شرایط حساس پرسپولیس از سفر به برزیل انصراف داده است.

 علی دایی به عنوان یکی از پیشکسوتان و اسطوره‌های فوتبال ایران با تهیه بلیت و ویزا از سوی مسئولان فدراسیون دعوت شد که عازم جام جهانی شود و قرار بود این اتفاق بیفتد اما وی  درباره سفرش به برزیل اظهار داشت: جا دارد از تمام مسئولان و عزیزانی که به من لطف داشتند و برایم بلیت و مدارک تهیه کردند تا به جام جهانی بروم تقدیر و تشکر کنم اما الآن مردم نگران شرایط پرسپولیس هستند و به همین دلیل الآن برای من احساس مردم از شرایط پرسپولیس برای حضور موفق در سه جام مهم‌تر است تا رفتن به برزیل.

وی افزود: البته از همین جا هم برای همه بچه‌ها آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بتوانند باز هم دل این مردم را با نتایج خوب‌شان شاد کنند. باید فعلا به مسائل و شرایط پرسپولیس رسیدگی کنم چون امسال سال بسیار سختی را پیش رو داریم و به همین دلیل باید احساس مسئولیت داشته باشم چون هواداران همیشه نسبت به ما لطف داشتند و از ما انتظار دارند.
[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:علت انصراف دایی از سفر به برزیل, ] [ 1:12 ] [ علیرضا ]
[ ]

پخش زنده جام جهانی را در آسمان ببینید

 

تمامی 64 مسابقه جام جهانی 2014 برای نخستین بار در پروازهای سراسر دنیا به صورت زنده پخش خواهند شد.
به گزارش اسپورت 24، بدین ترتیب احتمال می رود حدود 3.5 میلیون مسافر بتوانند در حین سفرهای هوایی خود مسابقات جام جهانی را زنده تماشا کنند و نگران از دست دادن مسابقات نباشند. 
 
مسوولیت پخش مسابقات جام جهانی در هواپیماهای سراسر دنیا را شبکه اسپورت 24 بر عهده گرفته است و در مجموع با 9 شرکت خطوط هوایی از جمله لوفتانزا، امارات، اتحاد و ترکیش ایرلاین قرارداد امضا کرده است. 
 
شبکه اسپورت 24 علاوه بر پخش مسابقات جام جهانی قرار است مسابقات لیگ برتر انگلیس، فرمول یک، مسابقات گلف و تنیس را نیز در هواپیماها به نمایش بگذارد.
[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:پخش زنده جام جهانی را در آسمان ببینید, ] [ 20:58 ] [ علیرضا ]
[ ]

پيروزي تيم واليبال ايران مقابل برزيل

 

 
 
[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:پيروزي تيم واليبال ايران مقابل برزيل, ] [ 23:17 ] [ علیرضا ]
[ ]

شعار خاص اتوبوس تیم ملی در برزیل

 

 
[ پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:شعار خاص اتوبوس تیم ملی در برزیل, ] [ 15:40 ] [ علیرضا ]
[ ]

پیش‌بینی‌ مورینیو از نتیجه‌ ایران‌ در برزیل

 

آقای خاص سفیر جهانی فوتبال در پیش بینی خود از رقابت های جام جهانی، نیجریه را در مقایسه ایران و بوسنی فرستاد بالا!
جام جم: آقای خاص ضمن ارجح دانستن نیجریه به ایران و بوسنی، در جالب ترین بخش مصاحبه‌اش راجع به گروه دی که ایتالیا و انگلیس و اروگوئه در آن حضور دارند گفت: "من نمی‌توانم انتخاب کنم. اگر انگلیس را اوت کنم،آنها دیگر فصل بعد به من اجازه مربیگری در کشورشان را نخواهند داد!”
[ پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:پیش‌بینی‌ مورینیو از نتیجه‌ ایران‌ در برزیل, ] [ 15:31 ] [ علیرضا ]
[ ]

لباس رئالی ها برای فصل جدید

 

امروز، آدیداس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو لباس های اول و دوم تیم برای فصل بعد را معرفی کرد. رنگ صورتی، به عنوان لباس دوم تیم در چمپیونزلیگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
 
عکس روز؛ لباس های تیم رئال مادرید برای فصل 15-2014 رونمایی شد

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید
[ پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:لباس رئالی ها برای فصل جدید, ] [ 15:30 ] [ علیرضا ]
[ ]

هتل تیم ملی ایران در سائوپائولو

 

ملی‌پوشان ایران در هتل "Caesar” که تحت مدیریت هتل زنجیره‌ای "Pullman” قرار گرفته، اقامت خواهند کرد.هتل ۳۷۷ اتاقی تیم ملی ایران از امکانات رفاهی چون استخر، زمین تنیس و اتاق بدن‌سازی نیز برخوردار است.

[ پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:هتل تیم ملی ایران در سائوپائولو, ] [ 15:22 ] [ علیرضا ]
[ ]

احتمال پس گرفتن ميزباني جام جهاني از قطر

 

نشريه ساندي تايمز انگليس با اعلام اينکه مدارک جديدي در پرداخت رشوه از سوي قطر به دست آورده اعلام کرده ممکن است ميزباني از اين کشور آسيايي گرفته شود.

 

پس از آنکه مدارک جديدي در مورد پرداخت رشوه قطري‌ها به خاطر گرفتن ميزباني جام جهاني 2022 منتشر شد، اظهارات تازه‌اي در مورد گرفته‌ شدن ميزباني از قطري‌ها نيز به گوش رسيد.

صبح امروز (يکشنبه) نشريه ساندي تايمز فاش کرده مدارک و اسنادي که شامل ايميل، نامه و انتقال پول از حساب‌هاي بانکي است دريافت کرده که نشان مي‌دهد محمد بن همام در مجموع 3.6 ميليون يورو به خاطر حمايت از کشور قطر جهت دريافت ميزباني جام جهاني 2022 رشوه پرداخت کرده است.

گفته مي‌شود اين مرد 65 ساله درست يک سال پيش از آنکه ميزبان جام جهاني 2022 اعلام شود با بسياري از روساي فدراسيون‌هاي فوتبال کشور مختلف در قطر ديدار کرده و با آنها در اين زمينه رايزني کرده است.

ساندي تايمز همچنين نوشته ايميل‌هايي را جمع آوري کرده که بن همام به روساي برخي از فدراسيون‌هاي فوتبال در آفريقا پول داده تا راي آنها را براي گرفتن امتياز ميزباني قطر بخرد.

در هر حال بسياري از کساني که در اين زمينه حق راي نداشته‌اند بر اين باور هستند که استراتژي بن همام فقط براي جلب حمايت از قطر براي کسب ميزباني جام جهاني بوده تا بتواند روي کميته اجرايي فيفا و کساني که حق راي دارند تاثير بگذارد.

در اين زمينه قطري‌ها انجام هرگونه کار غير قانوني را رد کرده و اعلام کردند بن همام هيچ نقش رسمي در ارائه پيشنهاد براي کسب ميزباني جام جهاني نداشته است.

سپ بلاتر، رييس فيفا نيز چندي پيش اعلام کرده بود دادن ميزباني به قطر به خاطر وجود گرماي فراوان در زمان برگزاري اين رقابت‌ها کاري اشتباه بوده است.

[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:احتمال پس گرفتن ميزباني جام جهاني از قطر, ] [ 22:55 ] [ علیرضا ]
[ ]

بدرقه تیم ملی فوتبال با حضور حسن روحانی

 

مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در بیستمین دوره جام جهانی روز دوشنبه پیش رو با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.
به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران که چند هفته ایست اردوی آماده سازی اش را در اتریش برپا کرده است امروز جمعه آخرین بازی تدارکاتی را با تیم ملی آنگولا برگزار خواهد کرد و بامداد جمعه به ایران بازخواهد گشت تا پس از چند روز استراحت راهی برزیل شود.

بنابر اعلام علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه هفته آینده با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:بدرقه تیم ملی فوتبال با حضور حسن روحانی, ] [ 15:7 ] [ علیرضا ]
[ ]

توپ فينال جام‌جهانی 2014

آديداس امروز از توپ بازي فينال جام جهاني 2014 برزيل، که در استاديوم ماراکانا شهر ريو دوژانيرو اين کشور برگزار خواهد شد، رونمايي کرد.

توپ فينال جام‌جهانی 2014 (عکس)
[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:توپ فينال جام‌جهانی 2014, ] [ 15:4 ] [ علیرضا ]
[ ]

مالک منچستریونایتد درگذشت

مالک باشگاه منچستریونایتد در حالی که از بیماری رنج می‌برد در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

فارس: مالکوم گلیزر که در سال 2005 منچستریونایتد را خرید و همچنین مالک باشگاه تامپا بِی در لیگ هاکی آمریکا است در سن 85 سالگی درگذشت. این تاجر یهودی که از سال 2006 با مشکلات جسمی زیادی روبه‌رو بود، مانند گذشته توانایی صحبت کردن و حرکت دادن دست و پای راستش را نداشت.

در دوران مالکیت او، منچستریونایتد پنج بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد اما خرید 1.47 میلیارد دلاری این تیم بدهی‌های بسیار زیادی برای یونایتدها در پی داشت که با مخالفت و تظاهرات زیادی از سوی هواداران باشگاه همراه بود.
[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:مالک منچستریونایتد درگذشت, ] [ 1:37 ] [ علیرضا ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 17 صفحه بعد