ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

پخش زنده جام جهانی را در آسمان ببینید

 

تمامی 64 مسابقه جام جهانی 2014 برای نخستین بار در پروازهای سراسر دنیا به صورت زنده پخش خواهند شد.
به گزارش اسپورت 24، بدین ترتیب احتمال می رود حدود 3.5 میلیون مسافر بتوانند در حین سفرهای هوایی خود مسابقات جام جهانی را زنده تماشا کنند و نگران از دست دادن مسابقات نباشند. 
 
مسوولیت پخش مسابقات جام جهانی در هواپیماهای سراسر دنیا را شبکه اسپورت 24 بر عهده گرفته است و در مجموع با 9 شرکت خطوط هوایی از جمله لوفتانزا، امارات، اتحاد و ترکیش ایرلاین قرارداد امضا کرده است. 
 
شبکه اسپورت 24 علاوه بر پخش مسابقات جام جهانی قرار است مسابقات لیگ برتر انگلیس، فرمول یک، مسابقات گلف و تنیس را نیز در هواپیماها به نمایش بگذارد.
[ دو شنبه 19 خرداد 1393برچسب:پخش زنده جام جهانی را در آسمان ببینید, ] [ 20:58 ] [ علیرضا ]
[ ]

پيروزي تيم واليبال ايران مقابل برزيل

 

 
 
[ شنبه 17 خرداد 1393برچسب:پيروزي تيم واليبال ايران مقابل برزيل, ] [ 23:17 ] [ علیرضا ]
[ ]

شعار خاص اتوبوس تیم ملی در برزیل

 

 
[ پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:شعار خاص اتوبوس تیم ملی در برزیل, ] [ 15:40 ] [ علیرضا ]
[ ]

پیش‌بینی‌ مورینیو از نتیجه‌ ایران‌ در برزیل

 

آقای خاص سفیر جهانی فوتبال در پیش بینی خود از رقابت های جام جهانی، نیجریه را در مقایسه ایران و بوسنی فرستاد بالا!
جام جم: آقای خاص ضمن ارجح دانستن نیجریه به ایران و بوسنی، در جالب ترین بخش مصاحبه‌اش راجع به گروه دی که ایتالیا و انگلیس و اروگوئه در آن حضور دارند گفت: "من نمی‌توانم انتخاب کنم. اگر انگلیس را اوت کنم،آنها دیگر فصل بعد به من اجازه مربیگری در کشورشان را نخواهند داد!”
[ پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:پیش‌بینی‌ مورینیو از نتیجه‌ ایران‌ در برزیل, ] [ 15:31 ] [ علیرضا ]
[ ]

لباس رئالی ها برای فصل جدید

 

امروز، آدیداس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو لباس های اول و دوم تیم برای فصل بعد را معرفی کرد. رنگ صورتی، به عنوان لباس دوم تیم در چمپیونزلیگ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
 
عکس روز؛ لباس های تیم رئال مادرید برای فصل 15-2014 رونمایی شد

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید

عکس: لباس رئالی ها برای فصل جدید
[ پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:لباس رئالی ها برای فصل جدید, ] [ 15:30 ] [ علیرضا ]
[ ]

هتل تیم ملی ایران در سائوپائولو

 

ملی‌پوشان ایران در هتل "Caesar” که تحت مدیریت هتل زنجیره‌ای "Pullman” قرار گرفته، اقامت خواهند کرد.هتل ۳۷۷ اتاقی تیم ملی ایران از امکانات رفاهی چون استخر، زمین تنیس و اتاق بدن‌سازی نیز برخوردار است.

[ پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:هتل تیم ملی ایران در سائوپائولو, ] [ 15:22 ] [ علیرضا ]
[ ]

احتمال پس گرفتن ميزباني جام جهاني از قطر

 

نشريه ساندي تايمز انگليس با اعلام اينکه مدارک جديدي در پرداخت رشوه از سوي قطر به دست آورده اعلام کرده ممکن است ميزباني از اين کشور آسيايي گرفته شود.

 

پس از آنکه مدارک جديدي در مورد پرداخت رشوه قطري‌ها به خاطر گرفتن ميزباني جام جهاني 2022 منتشر شد، اظهارات تازه‌اي در مورد گرفته‌ شدن ميزباني از قطري‌ها نيز به گوش رسيد.

صبح امروز (يکشنبه) نشريه ساندي تايمز فاش کرده مدارک و اسنادي که شامل ايميل، نامه و انتقال پول از حساب‌هاي بانکي است دريافت کرده که نشان مي‌دهد محمد بن همام در مجموع 3.6 ميليون يورو به خاطر حمايت از کشور قطر جهت دريافت ميزباني جام جهاني 2022 رشوه پرداخت کرده است.

گفته مي‌شود اين مرد 65 ساله درست يک سال پيش از آنکه ميزبان جام جهاني 2022 اعلام شود با بسياري از روساي فدراسيون‌هاي فوتبال کشور مختلف در قطر ديدار کرده و با آنها در اين زمينه رايزني کرده است.

ساندي تايمز همچنين نوشته ايميل‌هايي را جمع آوري کرده که بن همام به روساي برخي از فدراسيون‌هاي فوتبال در آفريقا پول داده تا راي آنها را براي گرفتن امتياز ميزباني قطر بخرد.

در هر حال بسياري از کساني که در اين زمينه حق راي نداشته‌اند بر اين باور هستند که استراتژي بن همام فقط براي جلب حمايت از قطر براي کسب ميزباني جام جهاني بوده تا بتواند روي کميته اجرايي فيفا و کساني که حق راي دارند تاثير بگذارد.

در اين زمينه قطري‌ها انجام هرگونه کار غير قانوني را رد کرده و اعلام کردند بن همام هيچ نقش رسمي در ارائه پيشنهاد براي کسب ميزباني جام جهاني نداشته است.

سپ بلاتر، رييس فيفا نيز چندي پيش اعلام کرده بود دادن ميزباني به قطر به خاطر وجود گرماي فراوان در زمان برگزاري اين رقابت‌ها کاري اشتباه بوده است.

[ یک شنبه 11 خرداد 1393برچسب:احتمال پس گرفتن ميزباني جام جهاني از قطر, ] [ 22:55 ] [ علیرضا ]
[ ]

بدرقه تیم ملی فوتبال با حضور حسن روحانی

 

مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در بیستمین دوره جام جهانی روز دوشنبه پیش رو با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد.
به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ایران که چند هفته ایست اردوی آماده سازی اش را در اتریش برپا کرده است امروز جمعه آخرین بازی تدارکاتی را با تیم ملی آنگولا برگزار خواهد کرد و بامداد جمعه به ایران بازخواهد گشت تا پس از چند روز استراحت راهی برزیل شود.

بنابر اعلام علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مراسم بدرقه اعضای تیم ملی فوتبال ایران روز دوشنبه هفته آینده با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:بدرقه تیم ملی فوتبال با حضور حسن روحانی, ] [ 15:7 ] [ علیرضا ]
[ ]

توپ فينال جام‌جهانی 2014

آديداس امروز از توپ بازي فينال جام جهاني 2014 برزيل، که در استاديوم ماراکانا شهر ريو دوژانيرو اين کشور برگزار خواهد شد، رونمايي کرد.

توپ فينال جام‌جهانی 2014 (عکس)
[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:توپ فينال جام‌جهانی 2014, ] [ 15:4 ] [ علیرضا ]
[ ]

مالک منچستریونایتد درگذشت

مالک باشگاه منچستریونایتد در حالی که از بیماری رنج می‌برد در سن ۸۵ سالگی درگذشت.

فارس: مالکوم گلیزر که در سال 2005 منچستریونایتد را خرید و همچنین مالک باشگاه تامپا بِی در لیگ هاکی آمریکا است در سن 85 سالگی درگذشت. این تاجر یهودی که از سال 2006 با مشکلات جسمی زیادی روبه‌رو بود، مانند گذشته توانایی صحبت کردن و حرکت دادن دست و پای راستش را نداشت.

در دوران مالکیت او، منچستریونایتد پنج بار قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد اما خرید 1.47 میلیارد دلاری این تیم بدهی‌های بسیار زیادی برای یونایتدها در پی داشت که با مخالفت و تظاهرات زیادی از سوی هواداران باشگاه همراه بود.
[ جمعه 9 خرداد 1393برچسب:مالک منچستریونایتد درگذشت, ] [ 1:37 ] [ علیرضا ]
[ ]

تیم ملی تکواندو ایران قهرمان آسیا شد

 


پرونده بیست و یکمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی آسیا با قهرمانی تیم ملی کشورمان در تاشکند بسته شد.
مهر: این دوره از مسابقات با حضور تکواندوکارانی از 32 کشور از یکشنبه هفته جاری به مبزبانی ازبکستان در کاخ ورزش تاشکند آغاز شد. روز نخست این مسابقات به رقابتهای پومسه اختصاص داشت که تیم ملی کشورمان برای اولین بار با هدایت یک مربی ایرانی بالاتر از کره جنوبی ایستاد و قهرمان آسیا شد. 
 
از روز دوشنبه هم رقابتهای بخش مبارزه آغاز شد در پایان تیم مردان تکواندو ایران با 3 طلا، دو نقره و یک برنز بعد از سالهای 2008 و 2010 برای سومین بار بالاتر از کره جنوبی ایستاد و جام قهرمانی را تصاحب کرد. در همان روز نخست مسابقات بخش مبارزه فرزان آشورزاده در وزن 58- کیلوگرم مردان به مدال طلا دست يافت و فریده رشیدی هم در وزن 49- کیلوگرم بانوان صاحب نشان برنز شد. 
 
سه شنبه ششم خردادماه تیم ملی کشورمان در روز دوم این دوره از رقابتها 5 نماینده داشت که بهنام اسبقی به مدال طلا دست يافت. علیرضا نصر آزادانی نقره گرفت و سوسن حاجی پور هم به مدال برنز بسنده کرد. پریسا قربانی و پریسا فرشیدی هم از دست يابی به مدال بازماندند.
 
امروز چهارشنبه در روز پایانی این مسابقات 5 نماینده داشت که حاصل تلاش آنها 5 مدال رنگارنگ بود. مهدی خدابخش سومین عضو تیم مردان کشورمان در وزن 80- کیلوگرم دور نخست 15بر2 دیدار"چائو هو" از ماکائو را شکست داد. سپس نماینده یمن را ناک اوت کرد و در مرحله نیمه نهایی "رافائلوویچ" از کشور میزبان را 12بر3 از پیش رو برداشت و رهی بازی پایانی شد. خدابخش در جدال برای کسب مدال طلا "السیلا کروز" از فیلی پین را پیش رو داشت که با برتری 13 بر یک موفق به کسب نشان طلا شد.  
 
سرگروه تیم ملی در وزن 87- کیلوگرم برابر نماینده ازبکستان شکست خورد به مدال نقره دست یافت. یوسف کرمی دور نخست استراحت داشته و سپس "وانگ" از چین را ناک اوت کرد و به بازی پایانی راه يافت. وی در جدال برای کسب مدال طلا به مصاف "بایکوزليف" از کشور میزبان رفت و در پایان با شکست به مدال نقره دست یافت.


 
 
تیم بانوان ایران به یک نقره و سه برنز به کار خود در جام بیست و یکم پایان داد
 
مرتضی شیری در وزن 87+ کیلوگرم دور نخست داشت و سپس 8 بر 2 " الیاس الحیدری" از لبنان را شکست داد و در ادامه 6 بر3 مقابل "چو لهو جو" از کره جنوبی باخت به نشان برنز دست پیدا کرد.
 
در بخش بانوان شکرانه ایزدی در وزن 67- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت و سپس "لیو" از ماکائو را یک بر صفر شکست داد و در ادامه به کره جنوبی باخت و برنز گرفت. اکرم خدابنده هم در وزن 73+ کیلوگرم در اولین پیکار خود "نان وانگ" از ماکائو را 5 بر2 شکست داد و سپس "سوم داویان" از کامبوج را 5بر2 شکست داد و راهی بازی نهایی شد. 
 
بنابراین تیم 12 نفره ایران در بخش مردان و بانوان موفق به کسب 9 مدال رنگارنگ شد. برای تیم ملی کشورمان فرزان عاشورزاده ، بهنام اسبقی و مهدی خدابخش سه مدال طلا ، علیرضا نصر آزادانی و یوسف کرمی دو نشان نقره ، مرتضی شیری ، سوسن حاجی پور ، فریده رشیدی و شکرانه ایزدی هم 4 مدال برنز کسب کردند.  
[ پنج شنبه 8 خرداد 1393برچسب:تیم ملی تکواندو ایران قهرمان آسیا شد, ] [ 1:34 ] [ علیرضا ]
[ ]

ساعت بازی ایران و ایتالیا تغییر کرد

 

ساعت مسابقات تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در چارچوب لیگ جهانی 2014 که در تهران برگزار می‌شود تغییر کرد.
فارس: پیش از این قرار بود تیم‌های ایران و ایتالیا ساعت 21 روزهای 31 خرداد و 2 تیر در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف هم بروند. با توجه به اینکه همزمان با مسابقه نخست دو تیم، تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام‌جهانی به مصاف کاستاریکا می‌رود، مسئولان فدراسیون والیبال این کشور و صداوسیمای ایران برای اینکه مشکلی در زمینه پخش تلویزیونی مسابقات به وجود نیاید درخواست تغییر ساعت بازی والیبال را داشتند.

به این ترتیب با موافقت فدراسیون بین‌المللی والیبال و فدراسیون والیبال ایران ساعت این دو مسابقه تغییر کرد تا تیم‌های ایران و ایتالیا ساعت 18:30 روزهای 31 خرداد و 2 تیر به مصاف هم بروند.
[ سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:ساعت بازی ایران و ایتالیا تغییر کرد, ] [ 1:17 ] [ علیرضا ]
[ ]

جشن تولد حسین هدایتی

 

 

[ جمعه 2 خرداد 1393برچسب:جشن تولد حسین هدایتی, ] [ 20:38 ] [ علیرضا ]
[ ]

علی کریمی: مسی دو دست دارد و دو پا

 

 

‌علی کریمی هافبک خوش‌تکنیک خوب کشورمان بر خلاف تصور خیلی از کارشناسان به تیم ملی برای حضور در جام جهانی دعوت نشد به همین دلیل حتی برخی از دوستداران او با پلاکاردهایی در محل تمرینات تیم ملی حاضر شدند و از کروش درخواست کردند تا او را به تیم ملی دعوت کند. اما جادوگر فوتبال کشورمان باز هم تاکید دارد که باید به جای این حرف‌ها از تیم ملی حمایت کنیم. گفت‌وگوی کریمی با فارس را در زیر می‌خوانید:
*آقای کریمی مدتی است که از شما خبری نیست.
فعلا در حال تمرین کردن هستم اتفاق خاصی پیش نیفتاده و با پست سر گذاشتن مسابقات در حال استراحت و تمرینات شخصی هستم.
*پیشنهاداتی از برخی تیم ها به شما داده شده است. نظرت چیست؟
نه این حرفها نیست نظر لطف آقایان است. من از همه کسانی که به من پیشنهاد دادند و در رسانه‌ها آن را مطرح کردند تشکر می‌کنم که به من لطف دارند اما فعلا در حال استراحت هستم و تصمیمی نگرفته‌ام.
*پس معلوم نیست فصل آینده در کدام تیم بازی می‌کنی؟
هیچ کس از فردای خود خبر ندارد قبلا هم گفتم همه فعلا به فکر جام جهانی هستند و برای آینده هم خدا بزرگ است تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. الان همه باید برای موفقیت تیم ملی کمک و دعا کنیم.
* مثل اینکه هنوز هواداران علاقه دارند که به تیم ملی دعوت شوی؟
نمی‌دانم منظورتان چیست اما الان موقع این نیست که بگوییم چرا این دعوت شد و آن دعوت نشد الان همه باید به تیم ملی کمک کنیم و دنبال این حرف‌ها نباشیم.
*اما هواداران در آخرین تمرینات تیم ملی پلاکاردی به استادیوم آزادی آوردند و خواستار حضورت در تیم ملی شدند؟
هواداران به من لطف دارند بالاخره نظر کروش بوده و من دفعه قبل نظرم را در این باره اعلام کردم ما باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و از صمیم قلب برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می‌کنم.
*البته کروش هم در مصاحبه‌اش تو را به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های ایران نامید و گفت در قلب او جا داری.
من هم از کروش تشکر می‌کنم، او همواره به من لطف داشته است. امیدوارم که بتواند در جام جهانی با تیم ملی ایران که کار سختی هم دارد به خواسته‌های خود برسد. الان ما باید آرامش را برای تیم ملی مهیا کنیم تا به نتایج خوب برسد.
*نتایج خوب مقابل آرژانتین،‌نیجریه و بوسنی.
من دفعه پیش گفتم بازی در جام جهانی خیلی سخت است مخصوصا مقابل تیم‌های درجه یک اما بازیکنان بزرگ به نظر من آدم فضایی که نیستند. درست است مسی بهترین بازیکن جهان است و آرژانتین بازیکنانی مثل مسی زیاد دارد اما مسی هم دو پا،‌دو دست و یک مغز دارد پس نباید خدای ناکرده کاری کنیم که بچه‌های ما ترس داشته باشند. درست است مهار این بازیکنان سخت است اما بازیکنی که به جام جهانی می‌رود باید آماده این رقابت‌های سخت باشد به نظر من هر سه تیم در گروه ما قوی هستند.
*حرف‌های شما درست است اما نه با این برنامه‌ریزی‌ها.
من در این باره حرفی ندارم اما انشاءالله تا قبل از جام جهانی تیم ملی بازی‌هایی انجام دهد که با ترس و لرز وارد مسابقات نشود. رویداد سختی است و هر چه بچه‌ها تمرکز داشته باشند و به خودباوری برسند، می‌توانند به هدفشان برسند.
*حتی صعود به مرحله بعد؟
نمی‌دانم اما باید تلاش شود تا در جام جهانی به نتایج خوب برسیم من فقط برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با یک تدارکات خوب در فاصله چند روز مانده به جام جهانی به خواسته‌هایمان برسیم. برای رسیدن به خواسته و شاد کردن دل مردم همه باید تلاش کنیم. البته باز هم می‌گویم کار خیلی سخت است و باید بیشتر تلاش کنیم.
*البته به خاطر همین است که هواداران و برخی رسانه‌ها معتقدند که کریمی باید با این تفکراتش در جام جهانی حضور پیدا می کرد.
این لطف شماست اما بالاخره بازیکنان از سوی سرمربی تیم ملی انتخاب شدند و من هم نظرم را گفتم امیدوارم تیم ملی بتواند دل مردم ایران را شاد کند. ما هم برای تیم ملی دعا می‌کنیم. بالاخره نظر آقای کروش درباره من همینی بود که دیدید و نمی‌توان دیگر ایرادی گرفت.
43 43

[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:علی کریمی: مسی دو دست دارد و دو پا, ] [ 20:16 ] [ علیرضا ]
[ ]

ایران با انتقام از روسیه قهرمان شد/ جام در خانه ماند

 

 

ایران با پیروزی مقابل روسیه در فینال جام جهانی کشتی فرنگی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

فینال رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی از ساعت 17:15 عصر امروز با حضور بیش از 5 هزار تماشاگر در سالن کوچک شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد که تیم ملی کشورمان با نتیجه 6 بر 2 از سد روسیه گذشت تا ضمن کسب عنوان قهرمانی و حفظ جام قهرمانی در خانه، انتقام شکست فینال سال قبل را از این تیم بگیرد.

ایران سال گذشته پس از کسب سه عنوان قهرمانی متوالی در جام جهانی در حالی که میزبان بود، در فینال مغلوب روسیه شده بود. این قهرمانی نخستین قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خانه بود.

برای تیم ایران در این مسابقه حمید سوریان، عبدولی، اخلاقی، نعمت پور، علیاری و باباجان زاده به پیروزی دست یافتند و امید نوروزی و علیزاده شکست خوردند. پیش از این تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در سال های 2010، 2011 و 2012 با هدایت محمد بنا سه سال متوالی عنوان قهرمانی جام جهانی را در خارج از خانه کسب کرده بود.

 

* نتایج انفرادی دیدار تیم های ایران و روسیه به شرح زیر است:

59 کیلو: حمید سوریان، برنده - مینگیان سمینوف (دارنده مدال برنز المپیک لندن) (6 بر 5)

66 کیلو: امید نوروزی - آدام کوراک، برنده (قهرمان اروپا) (6 بر 8)

71 کیلو: سعید عبدولی، برنده - چنگیز لابازانوف (3 بر صفر)

75 کیلو: فرشاد علیزاده - رومن ولاسوف، برنده (قهرمان جهان و المپیک)  (صفر بر 11)

80 کیلو: حبیب الله اخلاقی، برنده - یوگنی بوگومولوف (8 بر صفر)

85 کیلو: طالب نعمت‌پور، برنده - داوید چاکوادزه (3 بر یک)

98 کیلو: مهدی علیاری، برنده - نیکیتا ملنیکوف (قهرمان 2013 جهان)(3 بر یک)

130 کیلو: بشیر باباجان‌زاده، برنده - واسیلی پارشین( 9 بر صفر)

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930226000665#sthash.surL7MeF.dpuf
فینال رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی از ساعت 17:15 عصر امروز با حضور بیش از 5 هزار تماشاگر در سالن کوچک شهدای هفتم تیر تهران آغاز شد که تیم ملی کشورمان با نتیجه 6 بر 2 از سد روسیه گذشت تا ضمن کسب عنوان قهرمانی و حفظ جام قهرمانی در خانه، انتقام شکست فینال سال قبل را از این تیم بگیرد.

ایران سال گذشته پس از کسب سه عنوان قهرمانی متوالی در جام جهانی در حالی که میزبان بود، در فینال مغلوب روسیه شده بود. این قهرمانی نخستین قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در خانه بود.

برای تیم ایران در این مسابقه حمید سوریان، عبدولی، اخلاقی، نعمت پور، علیاری و باباجان زاده به پیروزی دست یافتند و امید نوروزی و علیزاده شکست خوردند. پیش از این تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در سال های 2010، 2011 و 2012 با هدایت محمد بنا سه سال متوالی عنوان قهرمانی جام جهانی را در خارج از خانه کسب کرده بود.

 
* نتایج انفرادی دیدار تیم های ایران و روسیه به شرح زیر است:


59 کیلو: حمید سوریان، برنده - مینگیان سمینوف (دارنده مدال برنز المپیک لندن) (6 بر 5)

66 کیلو: امید نوروزی - آدام کوراک، برنده (قهرمان اروپا) (6 بر 8)

71 کیلو: سعید عبدولی، برنده - چنگیز لابازانوف (3 بر صفر)

75 کیلو: فرشاد علیزاده - رومن ولاسوف، برنده (قهرمان جهان و المپیک)  (صفر بر 11)

80 کیلو: حبیب الله اخلاقی، برنده - یوگنی بوگومولوف (8 بر صفر)

85 کیلو: طالب نعمت‌پور، برنده - داوید چاکوادزه (3 بر یک)

98 کیلو: مهدی علیاری، برنده - نیکیتا ملنیکوف (قهرمان 2013 جهان)(3 بر یک)

130 کیلو: بشیر باباجان‌زاده، برنده - واسیلی پارشین( 9 بر صفر)
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:ایران با انتقام از روسیه قهرمان شد/ جام در خانه ماند, ] [ 20:9 ] [ علیرضا ]
[ ]

رهبر معظم انقلاب از قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی تشکر کردند

 در پی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی تهران

 

رهبر معظم انقلاب طی پیامی از قهرمانان تیم ملی کشتی فرنگی تشکر کردند.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در پی قهرمانی مقتدرانه ی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابتهای جام جهانی کشتی فرنگی تهران، حضرت آیت الله خامنه ای با صدور پیامی از قهرمانان تیم ملی تشکر کردند.

متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

از اینکه دل ملت را شاد کردند، از قهرمانان تشکر می‌کنم.

سید علی خامنه ای

26 اردیبهشت 1393
[ ]

گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها

 

از یک تیم به تیم دیگر می روند، گاهی اوقات پایشان به لیگ کشورهای خارجی هم باز می شود و به همین ترتیب پیشرفت در فوتبال باعث می شود به مرور قرار داردهای بهتر و بهتری ببندند تا به لطف این قراردادها که گاه به مرز چند میلیارد می رسد بسیار پولدار شوند.

به گزارش ایسنا، جام جم آنلاین در ادامه نوشت: فوتبالیست های زیادی بوده اند که از هیچ به همه چیز رسیده اند. میان تمام تغییراتی که فوتبالیست ها در زندگی ورزشی و اجتماعی خود تجربه کرده اند تغییر مدل خودرو یکی از همین تغییرات است که برای دوستداران و طرفداران فوتبال بسیار جالب توجه جلوه می کند. فوتبالیستی که زمانی پیکان سوار می شد اکنون به کمتر از بی ام و رضایت نمی دهد. سیر تکامل و ارتقای سطح مدل خودروی فوتبالیست ها که در این نوشتار به آن پرداخته ایم شاید برای بسیاری از دوستداران فوتبال جالب باشد.

- دایی؛ از رنو تا مرسدس بنز

مردی که امروز مازرانی و پورشه سوار می شود برای نخستین بار در دهه 70 خودرو خرید، نخستین خودروی سرمربی کنونی پرسپولیس، یک دستگاه خودروی رنوی فرانسوی بود. او پس از این که رنویش را فروخت یک پیکان جوانان خرید و پس از آن تویوتا و بعد از آن دوو سیلو سوار شد. اما هنگامی تغییر اساسی در خودروی سواری دایی به وجود آمد که او در سال 1376 به لیگ بوندسلیگای آلمان و باشگاه آرمینیا بیله فلد راه یافت. او در بازگشت به ایران یک بی ام و گرانقیمت خرید اما زود آن را فروخت، چرا که علاقه اصلی او مرسدس بنزهایی بود که در بدو ورود به ایران توجه زیادی به خود جلب کردند علی دایی مابین سال های 78 تا 84 انواع بنزهای مختلف را سوار شد و مدل تغییر داد، اما در سال 84 یک خودروی شاسی بلند را که همان پرادو باشد برای خود خرید. این پرادو باز هم تغییر کرد.

علی دایی پرادوی ابتدایی اش را با یک پرادوی چهار در و حجیم تر عوض کرد. ماجرای تصادف علی دایی با این پرادو در اواخر سال 90 را که می دانید. پس از این حادثه بود که او برای همیشه پرادو سواری را کنار گذاشت از آن زمان تاکنون اشتهای علی دایی برای خرید خودروهای گران قیمت بیشتر شده است او اکنون یک پورشه، یک لکسوس شاسی بلند، یک مرسدس بنز آخرین سیستم و از همه مهم تر یک مازراتی دارد که این آخری حدود یک میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد.

مهدوی کیا، عشق شاسی بلند

مهدوی کیا هم همانند علی دایی تنوع زیادی را در خودرو سواری تجربه کرد. از آن سال هایی که مهدوی کیا از بانک ملی و پرسپولیس کار خود را شروع کرد زمانی زیادی می گذرد او از همان سال های ابتدایی جوانی تاکنون خودروهای زیادی سوار شده است، از پراید و تویوتا گرفته تا بنز و بی ام و. البته علاقه اصلی موشک سابق هامبورگ به ماشین های شاسی بلند است. البته مرد اخلاق فوتبال ایران بتازگی پورشه سوار شده و نوع کاین آن را سوار می شود بد نیست بدانید او در سال های پیش از رسیدن به شهرت یک پژو 405 داشته است.

بی ام و سوار حرفه ای

شماره هشت پیشین تیم ملی زمانی یک پیکان گوجه‌ای داشت، اما اکنون آن پیکان گوجه‌ای دیگر حتی در ذهن کریمی جایی ندارد. هر چقدر مهدوی کیا و دایی بنز سوار بودند کریمی بی ام و سوار است. او قبل از این که آنقدر پولدار شود که بی ام و بخرد سوار پراید می شد پراید سواری علی کریمی اما بسرعت دوره اش تمام شد و او یک بی ام و خرید. البته او در تمام این سال ها مدام در حال تغییر مدل بی ام و خود بود جدیدترین مدل بی ام و که از سوی کمپانی های آلمانی به بازار می آمد علی کریمی یکی از نخستین مشتری هایش بود. او آنقدر بی ام و سوار است که به نظر می آید هر چقدر عاشق فوتبال است به همان اندازه بی ام و را هم دوست دارد.

پروین، سطان هیوندا سوار

در کارنامه رانندگی سلطان قرمزها، تعداد زیادی خودرو می توانید ببینید او که هم اکنون به عنوان سرپرست موقت پرسپولیس خود را مشغول کرده با خودروهای زیادی رانندگی کرده است، از ابتدایی ترین مدل بی ام و گرفته تا انواع بنزهای مدل بالا، زانتیا، هیوندا و پرادو. البته او هم اکنون یک هیوندای گران قیمت دارد.

نکونام، پورشه سوار

اطلاعات چندانی از خودروهایی که جواد نکونام پیش از مشهور شدن سوار می شده است در دسترس نیست، اما پراید سوار بودن او پیش از شهرت محرز است او نیز همانند بسیاری از همتایان خود در سال های اخیر پشت فرمان خودروهایی نظیر بنز، بی ام و و پورشه نشسته است او مدتی هم جنسیس داشت. اما نکونام چند سالی است که پورشه ای طلایی رنگ سوار می شود.

رحمتی، فقط 206

دروازه بان استقلال علاقه چندانی به سوار شدن خودروهای لوکس و گران قیمت ندارد، البته این ادعایی است که خودش دارد او اکثر مواقع با یک پژو 206 بر سر تمرینات استقلال می آید، خودرویی که مهدی رحمتی با آن همیشه دیده شده است. البته رحمتی مدتی هم یک پونتیاک گذر موقت سوار می شد.

نیکبخت، علاقه به ماشین های کروکی

روحیه تنوع طلب نیکبخت واحدی، هافبک استقلال باعث شد او که زمانی رنو و پرایدو سپس 206 سوار می شد طی 12 سال مدل های مختلفی از انواع خودرو را زیر پای خود ببیند او مدتی بنز سوار بود، زمانی فولکس های مدل جدید می خرید، بی ام و دیگر انتخاب او بود، پرادو هم سوار شد و خلاصه این که در تمام این سال ها تا توانست خودرو عوض کرد. نیکبخت واحدی علاقه زیادی هم به ماشین های کروکی دارد این فوتبالیست اکنون مازراتی سوار می شود.

قلعه نویی، آردی سوار سابق و مازراتی فعلی

بنز، لکسوس و حالا مازراتی. این خودروهایی است که سرمربی آبی ها در این سال ها خریده است. به نظر می آید علاقه اصلی امیرخان بنز باشد قلعه نویی در سال های نه چندان دور با پژو آردی در مکان های مختلف تردد می کرد قلعه نویی کنونی فرسنگ ها با قلعه نویی آردی سوار تفاوت دارد.البته امیر قلعه نویی در یک برنامه زنده تلویزیونی داشتن ماشین مازراتی را شایعه دانست اما اطرافیان او از علاقه شدید سرمربی آبی ها و به خصوص پسرش به مازرانی خبر می دهند.

اما در سالهای اخیر امیر قلعه نویی بنز خود را نشان داده است و همواره با انواع بنزها بر سر تمرینات استقلال حاضر می شود.

مجیدی، لامبورگینی

فرهاد مجیدی هم زمانی پراید سوار بود البته عصر پراید سواری مهاجم سابق استقلال خیلی وقت است سرآمده است او با افزایش شهرت که با افزایش ثروتش نیز همراه بود تنوعی اساسی در مدل خودروهای خود به وجود آورد او در سال های گذشته ابتدا بی ام و خرید، سپس پرادو، رنجرور و این اواخر لامبورگینی را هم به فهرست خودروهایی گران قیمت خود اضافه کرده است.

کریم باقری،یک کادیلاک پلاک موقت

کاپیتان سابق پرسپولیس که این روزها کنار سایر بازیکنان تمرین می کند و کمک فراوانی به علی دایی می کند ، یک کادیلاک پلاک موقت سوار می شود. این ماشین اگر پلاک عادی بود نزدیک به 1 میلیارد تومان قیمت داشت.

محمدرضا خلعتبری عشق سرعت

محمدرضا خلعتبری می گوید عاشق سرعت است. هافبک پرسپولیس می گوید: همان طور که خودش استارت های انفجاری در زمین فوتبال را دوست دارد ماشینش هم باید با همین قدرت در خیابان ها بتازد. پورشه او مشکی رنگ است که به نظر می رسد به دلیل تعریف های زیادش از پورشه مشکی رنگ اش سالها مشتری همین ماشین باشد.

گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها
گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها
گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها
گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها
گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها
گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها
گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها
گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها
گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها
[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:گران‌ترین خودروهای فوتبالیست‌ها , ] [ 23:9 ] [ علیرضا ]
[ ]

بازیکن ۸ میلیاردی پرسپولیس

 

سید جلال حسینی مدافع با ارزش پرسپولیس که این روزها در تمرینات تیم ملی به سر می برد و صد البته کی روش حساب ویژه ای رویش باز کرده است، 2 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.
نامه نیوز: شاید باورتان نشود، اما حقیقت دارد!سید جلال حسینی مدافع با ارزش پرسپولیس که این روزها در تمرینات تیم ملی به سر می برد و صد البته کی روش حساب ویژه ای رویش باز کرده است، 2 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.
می توانید به سایت ترانسفر مارکت سر زده و اطلاعات این بازیکن را مشاهده نمایید.
 
باید ببینیم با این اوضاعی که در مورد رقم قراردادها پیش آمده و همه در تلاشند تا پول کمتری به فوتبالیست ها بدهند، آیا سید جلال حسینی می توند حتی نصف این رقم را دریافت کند؟

[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:بازیکن ۸ میلیاردی پرسپولیس , ] [ 23:2 ] [ علیرضا ]
[ ]

ویلای میلیاردی منتسب به علی کریمی

 

ویلایی که گفته می‌شود متعلق به علی کریمی است، در منطقه خوش و آب هوای لواسانات واقع شده است و نمای آن بسیار زیبا و چشم‌نواز است.

به گزارش ایسنا، سایت سیمرغ مدعی شد: «علی کریمی از این ویلا برای ییلاقات استفاده می‌کند. از مجلل بودن این کاخ‌ویلا همین بس که تمامی دستگیره‌های در و حتی دستگیره‌های شیر آب از جنس آب‌طلا تهیه شده است. یک استخر بزرگ، سونا، جکوزی و یک آکواریوم بزرگ شامل زیباترین ماهی‌های تزئینی نمای دیگری از این ویلای مجلل علی کریمی است. کریمی بابت ساخت این ویلا بیش از 15 میلیارد تومان هزینه کرده است.

البته علی کریمی ویلای بزرگی هم در رامسر دارد. ساخت این ویلا البته برای علی کریمی حاشیه‌هایی به همراه داشت که کتک‌کاری شدید دو کارگر این ویلا بخشی از آن است.»

دو نما از ویلای مجلل علی کریمی را در زیر می‌بینید:
 

 

[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:ویلای میلیاردی منتسب به علی کریمی , ] [ 22:59 ] [ علیرضا ]
[ ]

آخرين تمرين تيم ملي فوتبال قبل از اردوي آمادگي اتريش

 

[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:آخرين تمرين تيم ملي فوتبال قبل از اردوي آمادگي اتريش , ] [ 22:56 ] [ علیرضا ]
[ ]

بزرگ ترین سوتی ها در تاریخ فوتبال

[ شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:بزرگ ترین سوتی ها در تاریخ فوتبال, ] [ 1:49 ] [ علیرضا ]
[ ]

سوتی فردوسی پور

[ شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:سوتی فردوسی پور, ] [ 1:36 ] [ علیرضا ]
[ ]

پرتاب کننده موز دستگیر شد

 

پلیس اسپانیا اعلام کرد، تماشاگری را که در جریان دیدار تیم های بارسلونا و ویارئال به سمت دنی آلوز موز پرتاب کرده بود، دستگیر کرده است.

ایرنا: پلیس اسپانیا اعلام کرد، تماشاگری را که در جریان دیدار تیم های بارسلونا و ویارئال به سمت دنی آلوز موز پرتاب کرده بود، دستگیر کرده است.

به گزارش فوتبال اسپانا، در این مسابقه که یکشنبه شب برگزار شد، هنگامی که آلوز مدافع برزیلی تیم بارسلونا آماده ضربه کرنر بود، یکی از تماشاگران موزی را به سمت او پرتاب کرد.

با وجود این آلوز در واکنش به این حرکت، موز را برداشت، پوست کند و خورد.


حرکت او اندکی بعد به تیتر نخست بسیاری از رسانه ها تبدیل شد و حمایت های جهانی بسیاری را برانگیخت به طوری که برخی از ستارگان فوتبال دنیا و افراد سرشناس با انتشار تصاویری از خود که در حال خوردن موز هستند در رسانه های اجتماعی، به حمایت از وی پرداختند.

حتی دیلما روسف رییس جمهوری برزیل و سپ بلاتر رییس فیفا نیز این حرکت نژادپرستانه را محکوم کردند و به جمع حامیان آلوز پیوستند.

اکنون سخنگوی پلیس اسپانیا اعلام کرده که فرد خاطی را دستگیر کرده است. مردی 30 ساله از هواداران تیم ویارئال.

باشگاه ویارئال پیش از دستگیری این فرد اعلام کرده بود که او را شناسایی کرده و علاوه بر لغو عضویتش در کانون هواداران باشگاه، وی را تا آخر عمر از حضور در ورزشگاه محروم کرده است.

[ شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:پرتاب کننده موز دستگیر شد , ] [ 1:31 ] [ علیرضا ]
[ ]

یک ایرانی در کادر فنی وردربرمن

موفقیت قابل توجه برای بازیکن ایرانی آلمانی
سایت انگلیسی زبان پرشین فوتبال خبری منتشر کرده که قطعا برای ایرانی ها جالب خواهد بود. به نوشته این سایت، الکساندر نوری بازیکن ایرانی الاصل سابق تیم های پایه فوتبال ایران با قراردادی سه ساله به باشگاه وردربرمن ملحق شده تا در کادر فنی این تیم و در کنار روبین دات مشغول به کار شود.
آی اسپورت: در مقطعی شایعاتی درباره حضور نوری در تیم ملی ایران مطرح شده بود

سایت انگلیسی زبان پرشین فوتبال خبری منتشر کرده که قطعا برای ایرانی ها جالب خواهد بود. به نوشته این سایت، الکساندر نوری بازیکن ایرانی الاصل سابق تیم های پایه فوتبال ایران با قراردادی سه ساله به باشگاه وردربرمن ملحق شده تا در کادر فنی این تیم و در کنار روبین دات مشغول به کار شود. آنطور که سایت باشگاه وردربرمن خبر داده، نوری که در سال 2012 فوتبال بازی کردن را کنار گذاشته، نقش مهمی در ارتباط بین تیم زیر 23 سال وردربرمن با تیم اصلی این باشگاه خواهد داشت.

توماس اخین  مدیر باشگاه وردربرمن درباره نوری گفته:" از اینکه با یک مربی جوان که بخشی از تاریخ این باشگاه بوده، قرارداد بستیم بسیار خوشحالیم. الکساندر مربی با تجربه ای است که می تواند ارتباط خوبی بین تیم زیر 23 سال و تیم اصلی باشگاه ایجاد کند.

نوری 34 ساله که در پست هافبک بازی می کرد، فوتبالش را در سال 1999 از وردربرمن شروع کرد. اولین تجربه او در مقام سرمربی، هدایت تیم اولدنبورگ در سال 2010 بود.


الکساندر نوری در کادر فنی وردربرمن


[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:یک ایرانی در کادر فنی وردربرمن , ] [ 5:21 ] [ علیرضا ]
[ ]

ژست رونالدو پس از رکورد شکنی

 

وقتی رونالدو گل سوم رئال را به ثمر رساند در واقع هم آخرین خاک ها را روی تابوت بایرن نگون بخت ریخت و هم خودش را صاحب رکوردی جدید در دنیای فوتبال کرد.

آی اسپورت: وقتی رونالدو گل سوم رئال را به ثمر رساند در واقع هم آخرین خاک ها را روی تابوت بایرن نگون بخت ریخت و هم خودش را صاحب رکوردی جدید در دنیای فوتبال کرد.

ژست خاص کریس رونالدو که سعی داشت با دو دست خود به عدد 15 یعنی رقم گلهای خود در این فصل چمپیونز لیگ اشاره کند در نوع خود بسیار جالب توجه بود.

عکس روز : ژست خاص آقای رکورد پس از رکورد شکنی
[ پنج شنبه 11 ارديبهشت 1393برچسب:ژست رونالدو پس از رکورد شکنی , ] [ 5:13 ] [ علیرضا ]
[ ]

صدرنشینی ایران با 3 طلا در کشتی آزاد

 

تیم ملی کشتی آزاد ایران با سه مدال طلا و 36 امتیاز تیمی، صدرنشین روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیاست.

مهر: رقابتهای چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان به پایان رسید که تیم ملی ایران صاحب سه مدال طلا توسط سید احمد محمدی در 65 کیلوگرم، میثم مصطفی جوکار در 86 کیلوگرم و کمیل قاسمی در 125 کیلوگرم شد و مهران رضازاده در 57 کیلوگرم پنجم شد. رده بندی انفرادی و تیمی 4 وزن اول به شرح زیر است:

57 کیلوگرم:
1- رسول کالیف (قزاقستان) 2- دامدینبازار تسوگباتار (مغولستان) 3- صمد نادربیکلو (مغولستان) و فومیتاکا موریشیتا (ژاپن) 5- مهران رضازاده (ایران) و آبودوف (تاجیکستان)

65 کیلوگرم:
1- سید احمد محمدی (ایران) 2- کانگ جین هیوک (کره شمالی) 3- فورکات فرمان اف (ازبکستان) و باتچولون باتمانگنای (مغولستان) 5- ابراهیم (قطر) و دارن ژوماگازیف (قزاقستان)

86 کیلوگرم: 
1- میثم مصطفی جوکار (ایران) 2- اصلان کاهیدزه (قزاقستان) 3- اورگادول اوتومن (مغولستان) و رشید قربان اف (ازبکستان) 5- کیم گوان (کره جنوبی) و کینگ گلبایا (چین)

125 کیلوگرم:
1- کمیل قاسمی (ایران) 2- زولبو ناتسوگسورن (مغولستان) 3- شانگ های (چین) و دولت شابانبای (قزاقستان) 5- محمد صباح (عراق) و آیال لازاروف (قرقیزستان)

رده بندی تیمی 4 وزن اول:
1- ایران 36 امتیاز
2- مغولستان 34 امتیاز
3- قزاقستان 33 امتیاز
4- ازبکستان 23 امتیاز
5- ژاپن 19 امتیاز
6- چین 14 امتیاز
7- قرقیزستان 14 امتیاز
8- کره جنوبی 12 امتیاز
9- کره شمالی 10 امتیاز
10-  عراق 9 امتیاز


[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:صدرنشینی ایران با 3 طلا در کشتی آزاد , ] [ 23:26 ] [ علیرضا ]
[ ]

قلعه نوعی وقتی که جوان بود

 

قلعه نوعی وقتی که جوان بود و اندام ورزشکاری داشت

قلعه نوعی وقتی که جوان بود

[ جمعه 5 ارديبهشت 1393برچسب:قلعه نوعی وقتی که جوان بود , ] [ 22:15 ] [ علیرضا ]
[ ]

تصویر عجیب ایرانی‌ها در فیفا ۲۰۱۴

 

در تصاویر تماشاگران، ایرانی ها با لباس های عربی طراحی شده اند که نشان دهنده ناآگاهی طراحان و عدم شناخت آنها از ایران است.

مشرق: در آستانه برگزاری جام جهانی 2014 برزیل،  شرکت EA Sports نسخه جدید بازی رایانه ای فیفا 2014 را به بازار عرضه کرد.
 
در این بازی تمامی 32 تیم حاضر در جام جهانی حضور دارند و  کاربر می تواند بازیکنان مورد نظر خود را به تیم ملی دلخواهش دعوت کند. در تصاویر تماشاگران، ایرانی ها با لباس های عربی طراحی شده اند که نشان دهنده ناآگاهی طراحان و عدم شناخت آنها از ایران است.

 

بسیاری از مردم جهان ایران را کشوری عربی با بیابان های وسیع و خشک تصور می کنند که یکی از علت های آن عملکرد رسانه هاست. اگرچه قرار گرفتن ایران در منطقه خاورمیانه، پیش زمینه ذهنی برای مردمان سایر نقاط جهان ایجاد می کند، اما آنها درباره برخی از کشورهای این منطقه، چنین تصوری ندارند و حتی آن را کشور را بهتر و آبادتر از آنچه که هست تصور می کنند.
 
یکی از دلایل برگزاری جشنواره ها و مسابقات و برنامه های هنری، ورزشی، صنعتی و فرهنگی در کشورهایی همچون قطر، امارات و بحرین تلاش این کشورها برای نشان دادن تصویری آباد و زیبا از سرزمینشان است و هرگز از ثروت و هنر خود برای دریافت جوایز اسکار و کن و برلین و سزار با نشان دادن تصویری وحشتناک و دلگیر و تیره و تار از کشور خود استفاده نمی کنند.
 
به عنوان مثال، با اینکه فیلم سینمایی میلیونر زاغه نشین، با حضور هنرپیشه های هندی جایزه اصلی اسکار را دریافت کرد، هندی ها نه تنها ذوق زده نشدند، بلکه به این علت که معتقد بودند در این فیلم، بخشی از هندی ها فقیر نشان داده شده اند، اجازه پخش فیلم در کشورشان را ندادند و از سازندگان فیلم شکایت کردند.

[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:تصویر عجیب ایرانی‌ها در فیفا ۲۰۱۴, ] [ 17:46 ] [ علیرضا ]
[ ]

خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها

 

دو اسپانسر برای حمایت از پرسپولیس با مسئولان وزارت ورزش به توافقات اولیه رسیده است اما هنوز هیچ چیزی قطعی نشده است.

  پس از منتفی شدن خصوصی‌سازی پرسپولیس در فصل جاری مسئولان وزارت ورزش به دنبال جذب اسپانسرهای قوی برای حمایت از پرسپولیس بودند و با چند شرکت مختلف وارد مذاکره شدند اما در نهایت با توجه به اینکه قرار است دوشنبه هیأت مدیره پرسپولیس معرفی شود مسئولان وزارت ورزش با دو اسپانسر بسیار قوی به توافق اولیه رسیدند تا پرسپولیس را در فصل جاری با پرداخت هزینه‌های جاری حمایت کنند.

البته این اسپانسرها در خصوص بدهی‌های قبل پرسپولیس هیچ گونه مسئولیتی را قبول نکردند و مشخص نیست آیا با این شرایط چه بر سر بدهی‌های فصل گذشته خواهد آمد.

گفتنی است قرار است در هفته آینده اسپانسر قرمزپوشان قطعی شود.

http://8pic.ir/images/78808991820505392770.jpg

[ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:خبر خوش برای پرسپولیسی‌ها , ] [ 17:43 ] [ علیرضا ]
[ ]

ستاره‌های فوتبال در کودکی

 

یورو اسپورت در گزارشی از تصاویر کودکی چند بازیکن رونمایی و این تصاویر را با چهره کنونی این بازیکنان مقایسه کرد.

  یورو اسپورت در گزارشی از تصاویر کودکی چند بازیکن رونمایی و این تصاویر را با چهره کنونی این بازیکنان مقایسه کرد.

این یک قاعده فوتبالی است که رسانه‌ها توجه بیشتری به ستاره‌ها دارند و کمتر روزی است که چهره آنها در سایت ها و روزنامه‌ها نیاید.

بسیار از ستاره ها عکس‌های کودکی خود را در صفحات شخصی‌شان در فیس بوک و توییتر منتشر یا رسانه‌ها از این تصاویر رونمایی می‌کنند. نکته جالب این است که بعضی از این تصاویر با وجود سال‌های که از آنها می‌گذرد با تصویر کنونی بازیکن تغییر نکرده است در این میان بعضی از بازیکنان هم هستند که تفاوت بسیار زیادی با عکس‌های قدیمی خود دارند.


زلاتان ابراهیموویچ


مایکل اوون


دیگو مارادونا


لیونل مسی


دیوید بکام


نیمار


کریستیانو رونالدو


رونالدینیو


[ سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:ستاره‌های فوتبال در کودکی , ] [ 23:40 ] [ علیرضا ]
[ ]

پارتی در اهواز بعد از قهرمانی فولاد (حتما ببینید)

[ جمعه 29 فروردين 1393برچسب:پارتی در اهواز بعد از قهرمانی فولاد , ] [ 1:6 ] [ علیرضا ]
[ ]

بازم سوتی بازم شبکه سه

[ جمعه 29 فروردين 1393برچسب:بازم سوتی بازم شبکه سه, ] [ 1:0 ] [ علیرضا ]
[ ]

فيفا پرسپوليس را به سقوط و کسر امتياز تهديد کرد

فرصت 10 روزه به قرمزها

 

فيفا در نامه‌اي تهديدآميز به باشگاه پرسپوليس اعلام کرد که در صورتي که پول کارواليو را ندهند، به دسته يک و يا کسر امتياز مواجه خواهند شد.

در شرايطي که با پرداخت پول وينگادا اعلام شده بود که ديگر پرونده اين مربي پرتغالي و دستيارانش بسته شده اما امروز فيفا در نامه‌اي تهديدآميز به باشگاه پرسپوليس اعلام کرد در صورتي که با توجه به شکايت کارواليو مبلغ 7500 فرانک سوئيس تا 10 روز ديگر به وي پرداخت نشود از پرسپوليس کسر امتياز و يا به ليگ پايين‌تر سقوط خواهد کرد.

به گزارش فارس، شکايت کارواليو مورد تأييد فيفا قرار گرفته و بايد قرمزپوشان اين 7500 فرانک سوئيس را پرداخت کنند.

گفتني است اين نامه امروز به باشگاه پرسپوليس رسيده و قرار است درباره آن تصميم‌گيري سريع شود.

 

[ چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:فيفا پرسپوليس را به سقوط و کسر امتياز تهديد کرد , ] [ 23:54 ] [ علیرضا ]
[ ]

علی دایی در مهمانی شبانه هدایتی

 

این عکس که در اینستاگرام حسین هدایتی منتشر شده یکی از تصاویری‌ست که از مهمانی شبانه معروف عابربانک گرفته شده است. در این مهمانی به بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس پاداش داده شد.
 
[ چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:علی دایی در مهمانی شبانه هدایتی, ] [ 17:7 ] [ علیرضا ]
[ ]

پروین جواب نامه رئال مادرید را داد

 

علی پروین در نامه‌ای به مدیر باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که آماده مذاکره برای حضور پرسپولیس در مادرید است.

فارس: فلورنتینو پرس مدیرعامل باشگاه رئال مادرید در نامه‌ای که هفته گذشته به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد موافقت خود را با برگزاری یک بازی دوستانه اعلام و از پرسپولیسی‌ها دعوت کرد که برای هماهنگی سفری به اسپانیا داشته باشند. علی پروین نیز در نامه‌ای با پیشنهاد پرس موافقت کرد و به وی اعلام کرد زمان جلسه و محل آن را مشخص کند.

گفتنی است، هنوز نمایندگان پرسپولیس برای شرکت در این جلسه مشخص نشده است.

[ یک شنبه 24 فروردين 1393برچسب:پروین جواب نامه رئال مادرید را داد , ] [ 1:42 ] [ علیرضا ]
[ ]

28بازيکن به اردوي تيم ملي فوتبال دعوت شدند

خبري از کريمي و رحمتي نيست

 

کارلوس کي روش-سرمربي تيم ملي فوتبال اسامي 28 بازيکن دعوت شده به اردوي تدارکاتي آفريقاي جنوبي را اعلام کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال اسامي بازيکنان تيم ملي به شرح زير است:

سيد جلال حسيني، حسين ماهيني، محمدرضا خلعتبري،مهرداد پولادي،رضا حقيقي، پيام صادقيان و محسن مسلمان از پرسپوليس.

رحمان احمدي، اميد ابراهيمي ، شجاع خليل زاده، مهدي شريفي،يعقوب کريمي و احسان حاج صفي از سپاهان.

هاشم بيگ زاده، امير حسين صادقي، آندارنيک تيموريان و خسرو حيدري از استقلال.

سوشا مکاني،مهرداد جماعتي و بختيار رحماني از فولاد خوزستان.

احمد آل نعمه و رضا نوروزي از نفت تهران. قاسم حدادي فر و محمدرضا خانزاده از ذوب آهن.حامد لک و کريم انصاريفرد از تراکتورسازي تبريز.

جواد نکونام از الکويت. پژمان منتظري از ام الصلال قطر.

بازيکنان دعوت شده به اردوي تدارکاتي تيم ملي بايد روز دوشنبه 25 فروردين ماه راس ساعت 18:30 در هتل آزادي خود را به کادر سرپرستي تيم معرفي کنند.

همچنين بنا بر اعلام کادر فني تيم ملي بازيکنان بايد تا زمان حضور در اردوي تيم ملي استراحت کامل داشته باشند تا با آمادگي در اين اردو شرکت کنند.

اردوي تدارکاتي تيم ملي فوتبال در آفريقاي جنوبي از 25 فروردين تا 17 ارديبهشت ماه برگزار مي شود.

ليست فوق مربوط به اردوي آفريقاي جنوبي است و پيش از اردوي بعدي، اسامي بازيکنان دعوت شده به اردوي اتريش اعلام خواهد شد.

[ ]

فولاد خوزستان قهرمان لیگ سیزدهم شد

برای دومین بار جام به اهواز رفت

 

تیم فوتبال فولاد خوزستان در سیزدهمین دوره لیگ برتر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

 

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال امروز با برگزاری 8 دیدار پیگیری شد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با هدایت حسین فرکی در آخرین دیدار هفته سیزدهمین دوره لیگ برتر در تبریز مقابل گسترش فولاد به میدان رفتند. فولادی‌ها نیمه اول را با تک گل مهرداد جماعتی در دقیقه 37 با برتری یک بر صفر به رختکن رفتند.

اوایل نیمه دوم هر دو تیم بازی را در وسط زمین پیگیری می‌کردند و تیم‌ها فرصت چندانی نداشتند. در ادامه بازی در دقیقه 65 گسترش فولاد صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که نتوانست آن را وارد دروازه حریف کند.

ایمان موسوی در دقیقه 90+ 2 از بازی اخراج شد.

برای این دیدار حدود 50 تماشاگر فولادی به تبریز آمده‌ بودند و تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

به گزارش فارس، در این دوره پرسپولیس و نفت تهران عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است تیم پرسپولیس با پیروزی مقابل استقلال خوزستان نایب قهرمان لیگ خلیج فارس شد و توانست سهمیه حضور در جام باشگاههای آسیا رو بگیرد.

[ شنبه 23 فروردين 1393برچسب:فولاد خوزستان قهرمان لیگ سیزدهم شد , ] [ 1:44 ] [ علیرضا ]
[ ]

اهدای لوح غیرت به بازیکنان راه‌آهن

 

مسئولان باشگاه راه‌آهن با اهدای لوح غیرت به بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه از بازی جوانمردانه آنها مقابل پرسپولیس قدردانی کردند.

مشرق: در پی بازی جوانمردانه و غیرتمندانه بازیکنان تیم فوتبال راه‌آهن سورینت مقابل پرسپولیس و موفقیت‌ها و نتایج این تیم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر که توام با مشکلات و تنگناهای شدید مالی باشگاه راه‌آهن بوده است، مدیرعامل باشگاه راه‌آهن با اهدای لوح غیرت در محل تمرین تیم به بازیکنان مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را اعلام کرد.

تصویر این لوح در زیر می‌آید:

 

[ چهار شنبه 20 فروردين 1393برچسب:اهدای لوح غیرت به بازیکنان راه‌آهن , ] [ 20:29 ] [ علیرضا ]
[ ]

عکس/ صحنه‌ای رمانتیک بعد از بازی پرسپولیس

 

صحنه‌ای رمانتیک بعد از بازی پرسپولیس

 

[ دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:عکس/ صحنه‌ای رمانتیک بعد از بازی پرسپولیس , ] [ 22:48 ] [ علیرضا ]
[ ]

پرسپولیس به رده دوم جدول صعود کرد

در یکی از هشت دیدار همزمان هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم پرسپولیس درورزشگاه عضدی شهر رشت به مصاف تیم داماش گیلان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. با این برد پرسپولیس 51 امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد.با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال بالاتر از این تیم ایستاد.

تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل داماش گیلان به رده دوم صعود کرد تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 7 فروردين 1393برچسب:صعود پرسپولیس به رده دوم ، پرسپولیس برد, ] [ 22:31 ] [ علیرضا ]
[ ]
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد