ممنوعیت تبليغات «پديده شانديز»، «تبرك»

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ممنوعیت تبليغات «پديده شانديز»، «تبرك»

 

دادستاني كل كشور با توجه به گسترده‌تر شدن ابعاد تخلفات مالي شركت‌هاي «پديده شانديز»، «تبرك» و «پرديسبان» تمامي تبليغات رسانه‌اي اين شركت‌ها را در صدا و سيما و روزنامه‌ها ممنوع كرد.


سيد مرتضي بختياري معاون امنيتي، سياسي دادستان كل كشور گفت: با توجه به درخواست دادستان عمومي و انقلاب مشهد مقدس از دادستان كل كشور در رابطه با تخلفات مالي صورت گرفته در شركت‌هاي پديده شانديز، تبرك و پرديسبان كه پرونده قضايي آنان در شعبه 904 بازپرسي دادسراي انقلاب اسلامي مشهد در حال بررسي است، طبق دستور دادستان كل كشور؛ صدا و سيما، رسانه‌هاي نوشتاري، ديداري و گفتاري، شهرداري‌ها، فرودگاه‌ها، راه آهن و تمام معابر از درج و انتشار هر گونه آگهي تبليغاتي و تجاري در مورد اين شركت‌ها منع شدند و اين دستورالعمل طي نامه كتبي به رياست سازمان صدا وسيما، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و وزير مسكن، راه و شهرسازي اعلام شده است. 

معاون امنيتي سياسي دادستان كل كشور ادامه داد: تا اطلاع ثانوي و تعيين تكليف پرونده قضايي هر گونه تبليغات و انتشار آگهي تجاري در مورد شركت‌هاي مذكور ممنوع است. اين ممنوعيت شامل رسانه‌هاي حوزه فضاي مجازي، روزنامه‌ها، صدا و سيما و غيره مي‌شود، بنابراين فعاليت وب‌سايت اين شركت‌ها نظير پديده شانديز ممنوع است.

 انتظار مي‌رود با توجه به ورود به هنگام مقامات قضايي در اين پرونده، تمام وبسايت‌هاي اين شركت‌ها فيلتر شود تا مردمي كه از ماجرا بي‌اطلاع هستند در دام اين شركت‌ها نيفتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:ممنوعیت تبليغات «پديده شانديز»، «تبرك» ,پديده شانديز, ] [ 22:58 ] [ علیرضا ]
[ ]