پیگیری کم فروشی اینترنتی

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

پیگیری کم فروشی اینترنتی

 

وزیر ارتباطات با اشاره به دریافت شکایت هایی در خصوص کم فروشی اینترنتی گفت: تلفن ۱۹۵ آماده دریافت شکایت های مردمی است .


 محمود واعظی  با بیان اینکه تاکنون تذکرات شفاهی و کتبی به تعدادی از شرکت های اینترنتی داده شده است و این روند ادامه خواهد داشت  ، افزود :  تا کنون چند جلسه در رگولاتوری با این  شرکتها برگزار شده و از آنها خواسته شده است که براساس قرارداد در زمینه های حجم و سرعت  تجدید نظر بکنند.

وی افزود: تاکنون با تعدادی از این شرکت ها برخورد کردیم فقط به دلیل اینکه این نوع شرکت ها  سرمایه گذاری وسیعی انجام داده اند و توانستند اعتباری کسب کنند اسم شرکت های متخلف تاکنون اعلام نشده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: البته این موضوع مربوط به همه شرکت ها نیست و از تعداد کمی از این شرکت ها شکایت شده است و ما معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات  و ارتباطات رادیویی را  مسئول پیگیری منظم دوره ای این مسئله کرده ایم .

واعظی با اشاره به آماده بودن مرکز تلفن 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دریافت شکایت های مردمی گفت : از این طریق تعداد و نوع شکایت ها مشخص شده است که نشان می دهد  باید تمرکزمان را روی کدام شرکت قرار دهیم.

افزایش پهنای باند به 1600کیلو بایت بر ثانیه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پهنای باند داخلی  که در اوایل سال 700 کیلو بایت بر ثانیه بود، امروز به 1600 رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ( واحد مرکزی خبر )، محمود واعظی در حاشیه مراسم درخت کاری در محوطه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت پهنای باند بین‌الملل نیز با فرمولی که 80 درصد پهنای باند داخلی و 20 درصد پهنای باند بین الملل است، پیش می‌رود.

واعظی با بیان اینکه چرا مردم متوجه افزایش پهنای باند نمی‌شوند، گفت: امروز تعداد کاربران اینترنت پرسرعت از 3 میلیون به 8 میلیون رسیده و تعداد کاربران اینترنت موبایل نیز به بیش از 10 میلیون افزایش یافته است.

عدم سرمایه گذاری مشکل اصلی تاخیر در واگذاری تلفنهای ثابت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به علت تاخیر در واگذاری خدمات مخابرات گفت: متاسفانه در 4 تا 5 سال گذشته مخابرات بعد از واگذاری به بخش خصوصی باید برای توسعه، سرمایه گذاری می‌کرد اما به علت سیاست های سهام داران این شرکت ها بعد از خصوصی سازی کمتر به آن توجه و سودشان را تقسیم کردند.

 واعظی افزود : اگر سهام داران بخواهند این روندشان را ادامه دهند قطعا شرکت مخابرات در آینده با مشکلات زیادی مواجهه می شود.

اجازه واگذاری تلفن ثابت به برخی شرکتها

واعظی گفت: برای واگذاری به موقع اینترنت مخابرات و تلفن ثابت مقرر شد به تعدادی از شرکت هایی که درگذشته به واگذاری اینترنت می پرداختند اجازه واگذاری تلفن ثابت داده شود و این عمل از نظر ما مانعی ندارد و از این شرکت ها استقبال می کنیم و در کنار فعالیت های دیگر خود تلفن ثابت هم واگذار کنند.

واعظی درخصوص آخرین اقدامات درباره پیامک‌های تبلیغاتی افزود: خوشبختانه سیاست‌های پیامک‌های انبوه شامل پیامک‌های تبلیغات و ارزش افزوده تصویب و کمیته‌ای نیز در وزارت ارشاد با عضویت 9 دستگاه تشکیل شده است تا به همه اموری که مرتبط با محتواست، از نظر تبلیغات و غیر تبلیغات رسیدگی شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 16 اسفند 1393برچسب:پیگیری کم فروشی اینترنتی , کم فروشی اینترنتی , ] [ 23:53 ] [ علیرضا ]
[ ]