85 درصد زنان انگليسي در اماكن عمومي مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

85 درصد زنان انگليسي در اماكن عمومي مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند

 

نتايج تحقيقات دو مؤسسه انگليسي نشان مي‌دهد اكثريت زنان انگليسي در اماكن عمومي و گاهي روزانه، تجربه آزار و اذيت جنسي داشته‌اند.
به نوشته اسكاي‌نيوز، نتايج تحقيقات مؤسسه «يوگاو» نشان مي‌دهد 85 درصد از زنان 18 تا 24سال مورد آزار و اذيت قرار مي‌گيرند. 45 درصد از زنان انگليسي در اين سنين هم قرباني آزار جنسي ناخواسته مي‌شوند.  «ائتلاف پايان دادن خشونت عليه زنان» نيز بعد از تحقيقات خود دريافت 64درصد از زنان انگليسي در همه سنين مورد آزار و اذيت قرار مي‌گيرند كه با احتساب همه سنين، 35 درصد از زنان انگليسي تجربه آزار جنسي داشته‌اند.  بيش از يك چهارم زناني كه مورد آزار و اذيت جنسي در اماكن عمومي انگليس قرار گرفته‌اند، اولين تجربه را در سنين زير 16 سال داشته‌اند.  برخي از اين زنان مجبور به تغيير مسير آمد و شد خود شده‌اند تا از دسترسي مردان مزاحم راحت شوند. برخي از زنان در اين تحقيقات گفته‌اند كه تقريباً هر روز آزار و اذيت جنسي در اماكن عمومي را تجربه كرده‌اند.  برخي ديگر از زنان كه در محيط‌هايي با حضور مردان بيشتر مشغول كارند، همواره مورد آزار جنسي زباني يا فيزيكي مردان قرار مي‌گيرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]