دو ماه مرخصی پاداش سربازان حافظ قرآن

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

دو ماه مرخصی پاداش سربازان حافظ قرآن

 

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از تجلیل 14 نفر از حافظان قرآن در نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین توکلی عصر امروز در مراسم تقدیر و تکریم حافظان قرآن نیروی انتظامی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی پس از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن هدفگذاری خود را بر تربیت 37 هزار حافظ متمرکز کرده بود گفت: با اینحال با توجه به استقبال بی‌نظیر 47 هزار و 177 نفر در آزمون حفظ قرآن شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در حفظ یک جزء 12 هزار نفر در آزمون قبول شدند گفت: همچنین در حفظ سه جزء 987 نفر، پنج جزء 27 نفر، 10 جزء 18 تن، 20 جزء هفت نفر و حفظ 30 جزء قرآن پنج نفر در آزمون قبول شدند که امروز از 14 نفر از این افراد تقدیر خواهد شد.

وی در مورد پاداش‌های حافظین قرآن نیز گفت: در حوزه پرسنل افرادی که بتوانند کل قرآن را حفظ کنند علاوه بر دریافت 5 میلیون تومان پاداش نقدی 30 ماه ارشدیت دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هدیه افرادی که 20 جزء قرآن حفظ می‌کنند 3.5 میلیون تومان پول و 18 ماه ارشدیت است گفت: افرادی که موفق به حفظ 10 جزء قرآن شوند علاوه بر دریافت 2.5 میلیون پاداش نقدی 9 ماه ارشدیت دریافت خواهند کرد. همچنین افرادی که پنج جزء قرآن حفظ کنند شش ماه ارشدیت و برای حافظین سه جزء چهار ماه ارشدیت و افرادی که یک جزء قرآن حفظ می‌کنند دو ماه ارشدیت درنظر گرفته خواهد شد.

وی همچنین درمورد پاداش حفظ قرآن توسط سربازان وظیفه نیز گفت: سربازانی که موفق به حفظ کل قرآن می‌شوند علاوه بر یک و نیم میلیون تومان پاداش نقدی دو ماه مرخصی نیز دریافت خواهند کرد که مبالغ پاداش درنظر گرفته شده برای سربازان حافظ ، مختلف است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:دو ماه مرخصی پاداش سربازان حافظ قرآن , ] [ 23:5 ] [ علیرضا ]
[ ]