صدور حكم حبس 2 جاسوس انگليس و صهيونيستي

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

صدور حكم حبس 2 جاسوس انگليس و صهيونيستي

 

دادستان عمومي و انقلاب كرمان از صدور حكم حبس براي يك جاسوس انگليس مرتبط با سازمان MI6 و يك جاسوس رژيم صهيونيستي خبر داد.
 به گزارش مهر، يدالله موحد روز پنج‌شنبه در نشست خبري با اصحاب رسانه كه در دادگستري كرمان برگزار شد، بيان داشت: در استان كرمان در دهه 80 و سه سال دهه 90 وضعيت امنيتي در حد قابل، توجهي ارتقا پيدا كرده و بالغ بر 53 درصد رشد امنيتي داشته است. اين مسئول قضايي در خصوص پرونده‌هاي سايبري گفت: در سال گذشته يكسري پرونده داشتيم.    اولين پرونده مربوط به شركت پارت شهر گواشير كرمان بود كه يك گروه 11 نفره كارشان طراحي سايت‌ها و وب‌سايت‌ها و توليد محتوا براي رسانه‌هاي مخالفين ملت ايران بود.
دادستان عمومي و انقلاب كرمان در ادامه افزود: اين افراد به خصوص بعد از انتخابات سال 88 فعاليت مي‌كردند و ارتباطي مستقيم با شبكه‌هاي ماهواره‌اي ازجمله BBC فارسي داشتند كه توسط اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در كرمان و دادگستري كرمان شناسايي و دستگير شدند. وي در خصوص پرونده دوم ابراز داشت: يك فرد ارتباط تنگاتنگي با سرويس MI6 انگلستان داشت و اوج فعاليت او بعد از تحريم‌ها بود كه اين شخص هم شناسايي و دستگير و به مجازات 10 سال حبس محكوم شد. موحد عنوان كرد: در پرونده سوم شخصي با سفارت اسرائيل در تايلند و تركيه ارتباط برقرار كرده بود و اطلاعاتي را در اختيار اين سرويس‌هاي جاسوسي گذاشته بود كه بحمدالله زياد موفقيت‌آميز نبود و شناسايي و دستگير و به پنج سال حبس محكوم شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 30 خرداد 1393برچسب:صدور حكم حبس 2 جاسوس انگليس و صهيونيستي, ] [ 23:32 ] [ علیرضا ]
[ ]