لیورپول دیگر تحمل سوآرز را ندارد

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

لیورپول دیگر تحمل سوآرز را ندارد

 

روزنامه دیلی‌میرر انگلیس نوشت که باشگاه لیورپول دیگر توان تحمل حماقت‌های لوئیس سوآرز را ندارد و می‌خواهد او را در فصل جابه‌جایی تابستانی به تیم دیگری بفروشد.

روزنامه دیلی‌میرر انگلیس نوشت که باشگاه لیورپول دیگر توان تحمل حماقت‌های لوئیس سوآرز را ندارد و می‌خواهد او را در فصل جابه‌جایی تابستانی به تیم دیگری بفروشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این هیچ شکی وجود ندارد که لوئیس سوآرز یکی از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است اما این بازیکن اروگوئه‌ای حاشیه‌های بسیار زیادی دارد و یکی از بازیکنان جنجالی مستطیل سبز به شمار می‌آید.

سوآرز دو فصل پیش به خاطر گاز گرفتن دست ایوانوویچ با محرومیت چند جلسه‌ای همراه شد و بسیار از رسانه‌ها و شخصیت‌های فوتبالی به انتقاد از او پرداختند. حتی وقتی او با پیراهن لیورپول به ورزشگاهی می‌رفت صدای سوت هواداران او را به وحشت می‌انداخت اما به نظر می رسد که این مهاجم اروگوئه ای دست بردار شیطنت های خود در مستطیل سبز نیست چرا که در دیدار تیم ملی کشورش برابر ایتالیا حرکتی را انجام داد که ممکن است محرومیت سنگینی را برای او به دنبال داشته باشد.

مهاجم قرمز پوشان آنفیلد در این دیدار دست کیلینی را گاز گرفت تا بار دیگر حرف و حدیث درباره او زیاد شود.

روزنامه دیلی میرر انگلیس نوشت که باشگاه لیورپول دیگر طاقت حرکت های احمقانه لوئیس سوآرز را ندارد و قصد دارد این مهاجم اروگوئه ای را به تیم دیگری بدهد. این روزنامه انگلیسی نوشت: باشگاه لیورپول از حاشیه سازی های سوآرز به تنگ آمده است و از برندان راجرز سرمربی تیم می خواهد که در فصل جابجایی تابستانی با جدایی ای این بازیکن موافقت کند.

باشگاه لیورپول بعد از آن که سوآرز دست ایوانوویچ را گاز گرفت با فشار زیادی مواجه شد با این حال بر ماندن این بازیکن تاکید و در نهایت هم قرارداد او را تمدید کرد.

رسانه های اسپانیایی هم نوشتند که باشگاه بارسلونا که یکی از مشتریان این مهاجم اروگوئه ای به شمار می آید پس از حرکت او در دیدار برابر ایتالیا دیگر نمی خواهد با او قرارداد امضا کند.

سوآرز اروگوئه ای پس از دیدار تیمش برابر ایتالیا که با برتری یک بر صفر آنها به پایان رسید واکنش جالبی نسبت به حرکت خود داشت و گفت: این‌ها چیزهایی است که در فوتبال رخ می‌دهد. من با کتف کیلینی برخورد کردم و همین. چیز خاصی نبود. ما همه فوتبالیست هستیم و این چیزها را درک می‌کنیم.

این درحالی است که کیلنی مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا به شدت به داور اعتراض و به فدراسیون بین‌المللی فوتبال هم شکایت کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 4 تير 1393برچسب:لیورپول دیگر تحمل سوآرز را ندارد , ] [ 17:55 ] [ علیرضا ]
[ ]