مراقب ميوه‌هاي پارافيني بازار باشيد

ایران هسته ای

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ایران هسته ای خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

مراقب ميوه‌هاي پارافيني بازار باشيد

هشدار مديركل تغذيه وزارت بهداشت:
مديركل تغذيه وزارت بهداشت با هشدار نسبت به استفاده از روغن پارافين جهت براق‌تر كردن ميوه و بالا بردن مدت‌زمان نگهداري آنها گفت: هموطنان حتماً ميوه‌ها را با مواد شوينده شست‌وشو دهند.
زهرا عبداللهي مديركل تغذيه وزارت بهداشت با اعلام آغشته بودن برخي ميوه‌هاي موجود در بازار به روغن پارافين گفت: به دليل نگهداري طولاني‌مدت از روش‌هايي مانند آغشته كرده ميوه به پارافين استفاده مي‌شود. وي به فارس گفت: مردم هنگام مصرف اين ميوه‌ها، آنها را به خوبي شست و شو دهند و پوست آنها را بگيرند. مديركل تغذيه وزارت بهداشت همچنين تأكيد كرد: ميوه‌هايي كه پوست‌كندني نيستند بايد با مواد شوينده شست و شو شوند تا مواد نگهدارنده آنها كه مضر براي بدن انسان است، پاك شود. وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا پارافين و مواد نگهدارنده به مرور زمان از طريق پوست جذب ميوه مي‌شوند؟ گفت: بخش عمده در پوست ميوه است كه با پوست گرفتن جدا مي‌شود، البته آغشته كردن به مواد نگهدارنده مختص تمام ميوه‌ها نيست و در مورد ميوه‌هايي كه بايد طولاني‌مدت نگهداري شوند، اجرا مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:مراقب ميوه‌هاي پارافيني بازار باشيد , ] [ 23:9 ] [ علیرضا ]
[ ]